سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

وقوع 364 مورد زلزله در استان لرستان

مدیرکل ستاد حوادث غیرمترقبه لرستان از وقوع 364 مورد زلزله در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان ؛ رضا آریایی گفت: در سال 92 به تعداد روزهای سال شاهد وقوع این پدیده در لرستان بودیم.
وی با بیان اینکه در سال 92 شاهد وقوع 364 مورد زلزله در استان بودیم، تصریح کرد: از این تعداد 17 مورد بالای سه ریشتر و دو مورد از آن 3.8 ریشتر بوده که در شش اردیبهشت و 27 شهریورماه سال 92، به ترتیب در چالانچولان و سپیددشت رخ داد و خوشبختانه خسارت آنچنانی نداشته است.
آریایی اظهار کرد: موارد فوق حاکی از آن است که لرستان منطقه فعالی است و باید همه اقداماتی که لازم است در مناطق بحرانی اجرا شود در این استان نیز صورت گیرد.
مدیرکل ستادحوادث غیرمترقبه لرستان مقاوم‎سازی مسکن روستایی و بافت‎های فرسوده شهری استان را ضروری دانست و با تأکید بر اینکه این موضوع باید با دقت، جدیت و تسریع بیشتری از سوی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی استان انجام شود، خاطرنشان کرد: این موضوع نمی‎تواند بدون مشارکت مردمی محقق شود و در راستای مقاوم‎سازی مسکن روستایی و بافت فرسوده، مردم نیز باید از تسهیلات بانکی که در اختیار این دو دستگاه قرار دارد، استفاده کنند.وی بیان کرد: در سال 93 تعدادی از منازل مقاوم‎سازی خواهند شد و چنانچه هر سال تعدادی از این موارد مقاوم‎سازی شوند شاهد استانی مقاوم خواهیم بود.

انتهای پیام/س
برچسب ها: وقوع ، زلزله ، غیر مترقبه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.