سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح بتن برجسته در اتوبان صدر

رئیس سازمان زیباسازی منطقه یک گفت: در اتوبان صدر حدفاصل شریعتی و خیابان قلندری،‌ بتن برجسته و کاشی شکسته برگرفته از نقوش گلیم و گبه‌هایایرانی در حال اجراست.

محمدرضا میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: جداره شمالی فاز اول این طرح تا پنج اردیبهست اجرا می‌شود.
 
وی بیان کرد: از جمله برنامه‌های اجرایی سال 93 در اداره زیباسازی شامل: نورپردازی دائم فضاهای شهری از جمله نورپردازی ولیعصر که تا 15 اردیبهشت ماه اجرا می‌شود و بارگاه امامزاده صالح (ع) که در شرف انجام است.
 
وی تصریح کرد: آذین‌بندی در مناسبت‌ها و تبلیغات فرهنگی، نگهداشت شهر با نگهداری مبلمان شهری، نگهداری پل‌های هوایی عابر پیاده و پل‌های هوایی مکانیزه عابر پیاده، احیای فضاهای فرهنگی پیرایش شهر، حذف ناهنجاری‌ها از نماهای شهری، نماسازی،‌ ساماندهی میادین و معابر، نگهداشت ساعت‌های شهری، پایه پرچم‌های 12 متری و 25 متری و این نگهداشت در قالب 15 پروژه در منطقه یک تعریف می‌شود که از برنامه‌های امسال اداره زیباسازی است.
 
***هر هفته معرفی یک کتاب در پرتال سرای محله تجریش
 
رضا احتشام مدیر محله تجریش گفت: خانه کتاب سرای محله تجریش اقدام به معرفی کتاب‌های منتشر شده در سال جدید نموده است، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پرتال‌ سرای محله تجریش در لینک معرفی کتاب، خانه کتاب از خلاصه و عنوان کتاب استفاده نمایند.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.