سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قتل هولناک پسر جوان به خاطر هیچ!

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت استان فارس گفت: پسر جوانی در یک درگیری خیابانی جان خود را به دلیل فرو رفتن چاقو در سینه ‌اش از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری 11 انقلاب مرودشت از وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به جرج به وسیله سلاح سرد در یکی از محله های شهرستان مطلع شدند.

سرهنگ "علی شیبانیان"افزود: ماموران بلافاصله در محل حاضر ومشاهده کردند فردی به نام"ح-ی"در اثر برخوردسلاح سرد از ناحیه سینه دچار خونریزی شدیدشده و وی را سریعا"به بیمارستان منتقل که در آنجا فوت کرده است .

سرهنگ "شیبانیان" ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد، فردی به نام "ع-د"17 ساله با بهره گیری از ازدحام جمعیت آقای "ح-ی" را غافلگیر و با فرو بردن چاقو در سینه وی اقدام به مضروب کردن وی نموده و سریعا"از محل متواری شده است .

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت اظهار کرد: ماموران در اسرع وقت تحقیقات جهت شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی را با بکارگیری تدابیر خاص پلیسی آغاز کردند.

سرهنگ "شیبانیان"تصریح کرد: ماموران پس از انجام تحقیقات اولیه در محل و تجزیه وتحلیل اطلاعاتی مخفیگاه قاتل را شناسایی وضمن هماهنگی با مراجع قضایی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ"شیبانیان"در پایان خاطر نشان کرد: پس از بازجویی های فنی از قاتل،قتل "ح-ی"از وی کشف پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قتل ، هولناک ، پلیس ، دستگیری ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.