سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه کتاب از"نفخه فردوس" می‌گوید

"نفخه فردوس" اثر سارا جلوداریان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه خواهد شد.

سارا جلوداریان، کارشناس ادبی، درگفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: یک هزار و 200 نسخه از جلد چهارم کتابم با عنوان"خاطرات مشترک" در نمایشگاه فاتحان فروش رفت و جلد پنجم آن توسط انتشارات هزاره ققنوس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه می‌شود.

وی افزود: کتاب دیگرم با عنوان"نفخه فردوس" با موضوع دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و شهدا توسط انتشارات هزاره ققنوس به چاپ دوم خود رسید و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه خواهد شد.

این کارشناس ادبی ادامه داد: چاپ دوم"نیزار گواه است" توسط انتشارات آرام دل، هم‌چنین کتاب"آتش و گلستان"توسط انتشارات سوره مهر حوزه هنری در نمایشگاه بین‌المللی کتاب در اختیار علاقمندان قرار خواهندگرفت.

جلوداریان در خصوص برگزاری دائمی نمایشگاه کتاب در طول سال تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تمام طول سال ‌می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود چرا که علاوه بر ناشر و نویسنده بر میزان مطالعه مردم نیز تأثیر می‌گذارد.

وی اظهار داشت: تبلیغات زیادی بر میزان مطالعه اندک مردم صورت می‌گیرد  و دلایل این امر را حضور رسانه‌ها، فایل‌های PDF ، عنوان می‌کنند برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تمام طول سال با همان در صدر تخفیف در نمایشگاه سبب نزدیکی مردم با کتاب خواهد شد.

این نویسنده بیان کرد: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب برای ناشر و نویسنده بسیار خوب است زیرا ناشر می‌داند که کتابش در طول سال عرضه و چاپ اول کتابش به دلیل برپایی نمایشگاه در طول سال تمام می‌شود، در ضمن برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تمام طول سال قوت قلبی برای ناشر و نویسنده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، نفحه ، جلد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.