سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

جذب سرمایه گذاران خارجی از اولویتهای اتاق بازرگانی استان زنجان

رئیس اتاق بازرگانی جذب سرمایه گذاران خارجی را از مهمترین اولویتهای این اتاق در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان در نشست مطبوعاتی اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان گفت : با توجه به اینکه مهم‌ترین اخبار اقتصادی کشور نام‌نویسی در سایت رفاهی است، اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان زنجان و تشکل‌های زیر مجموعه از ثبت نام در این سایت انصراف دادند.

جمیلی افزود: این کار در جهت حمایت و در تحقق اهداف و برنامه های دولت انجام شد.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی، در سال گذشته عملکرد قابل قبول و مطلوبی را از خود به جای گذاشته است ادامه داد: توجه به تشکل‌گرایی و ایجاد اتحادیههای تخصصی در سال گذشته مورد توجه اتاق بازرگانی بود.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان اظهار کرد :در همین راستا برخی اتحادیهها نیز برای اولین‌بار در سطح استان تشکیل و راه‌اندازی شد که از آن جمله می‌توان به انجمن سایبری سنگ و اتحادیه صادرکنندگان صنایع فلزی و به خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان اشاره کرد که می توانند در فضای کسب و کار استان موثر باشد.

جمیلی تصریح کرد: یکی ازبرنامه های اتاق بازرگانی حمایت از تولید کالاهای ایرانی و

همین طور تشویق جامعه برای مصرف کالاهای ایرانی می باشد.

وی به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای امسال اشاره و عنوان کرد: طرح سفیران اقتصادی طی امسال در استان زنجان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه ارتباط با فعالان اقتصادی کشورهای مختلف برای بهبود فعالیت اقتصادی مورد توجه این اتاق است از اعزام هیئت‌های تجاری استان به شش کشور جهان خبر داد.

جمیلی این شش کشور را شامل ایتالیا، یونان، چین، ترکیه،عراق و بلاروس عنوان کرد .

وی با اشاره به اینکه امسال اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان میزبان همایش‌های مختلفی خواهد بود، ادامه داد: همایش سرمایه‌گذاران خارجی در کشور طی امسال در استان زنجان برگزار می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان با بیان اینکه رایزنان اقتصادی ایران در سایر کشورها به استان زنجان دعوت می‌شود،  خاطر نشان کرد : اتاق بازرگانی استان زنجان امسال میزبان کمیسیون اقتصادی مجلس نیز خواهد بود./ش

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.