سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

افتتاح بیش از یک‌ میلیون واحد مسکن مهر در کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح یک ‌میلیون و 130 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور از آغاز اجرای این طرح تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،اصغری‌مهرآبادی با بیان اینکه یک‌میلیون و 130 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور تاکنون به بهره برداری رسیده است گفت:خدمات روبنایی از مهم‌ترین مشکلات پروژه‌های مسکن مهر عنوان بوده و تامین خدمات زیربنایی و روبنایی در پروژه‌های مسکن مهر برعهده دستگاه‌های خدمات‌رسان است.
وی با بیان اینکه 300 هزار تومان بابت مالیات از سوی صاحبان امتیاز مسکن مهر پرداخت شده است، اضافه کرد: 7 میلیون تومان برای احداث پارکینگ مسکن مهر برای هر واحد در نظر گرفته شده بود که متاسفانه با توجه به هزینه بالای آن از احداث پارکینگ‌ صرف نظر شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیگیری‌های مسئولان کشور و وزارت راه و شهرسازی و حل مشکل مالیات مسکن مهر اضافه کرد:بیش از 40 هزار واحد مسکن مهر در استان کردستان هدف‌گذاری شده بود که تا کنون بخشی از آن بهره‌برداری و مابقی نیز با پیشرفت‌های مختلف در حال اجراست.
اصغری‌مهرآبادی با بیان اینکه مشکلات زیربنا و روبنایی پروژه‌های مسکن مهر در کردستان با برنامه‌ریزی‌های خاص برطرف شده افزود:5 هزار واحد مسکن مهر استان کردستان در حال حاضر آماده بهره‌برداری است.
وی اضافه کرد: 3 هزار و 500 واحد مسکن مهر نیز تا سال آینده در استان با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به پایان می‌رسد.
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.