سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/فولادی ها باید در سومین سال اقتصادی:

اهداف ترسیم شده فولاد مبارکه را دنبال کنند

مديرعامل فولاد مبارکه گفت : با تلاش جمعي و همکاري همه جانبه کارکنان خطوط توليد و پشتيباني ،ستادي به اهداف ترسيم شده در سال 93 دست يابیم .

سبحاني درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،با اشاره به نام گذاری « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» ازسوی مقام معظم رهبری گفت : به واقع در سال قبل کارکنان فولاد مبارکه با دستيابي به رکوردهاي مختلف حماسه اقتصادي آفريدند.

وی در ادامه با تاکيد بر اين مطلب که برخي از معاونتها مستقيماً با بهره برداري در ارتباط می باشند، تصريح کرد: بايد معاونت خريد با حمايت خوب خود واحدهاي توليدي را حمايت کنند همچنين واحد فروش و بازاريابي نيز بايد با فروش و صادرات به موقع محصولات توليد شده به بازارهاي داخلي و خارجي به خوبي ايفاي نقش نمايد .

وي با اشاره به برخي از ويژگي‌هاي سازمان‌هاي متعالي افزود: در سازمانهاي متعالي تمام وقت و انرژي در جهت تحقق چشم انداز و اهداف شرکت صرف مي‌گردد . بدون شک دچار شدن به روزمره‌گي يکي از بزرگترين خطراتي است که سازمانها را تهديد مي کند فلذا بايد بدور از هرگونه صرف انرژي براي حل مسايل بصورت روزانه، شرايطي فراهم کنيم که اهداف و افق‌ها به صورت بلند مدت ديده شود و دچار روزمر‌ه‌گي نشويم.اگر برنامه‌ريزي مناسب و صحيح باشد، از همان ابتدا وقت کافي براي انجام مناقصات خوب و کارآمد در بخشهاي خريد مواد اوليه و انرژي ،خريد قطعات و خدمات و تجهيزات و به بهره برداري رساندن طرحهاي توسعه خواهيم داشت. بايد با رفع مشکلات و خطاهاي انساني و ساختاري، شرکت را با سرعت بيشتري به جلو هدايت کنيم.

مدير عامل فولاد مبارکه گفت: براي حضور قدرتمند در بازارهاي جهاني بايد هرچه سريعتر توسعه‌هاي شرکت را بصورت متوازن اجرا و به بهره‌برداري برسانيم./س


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.