سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

جشن ملی حماسه استقامت با حضور خانواده شهدای هسته ای

جانشین سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: فناوری هسته ای یکی از مصادیق پیشرفت علمی کشور است زیرا اگر قرار باشد نظام اسلامی یک قدرت چندجانبه باشد یکی از الزامات آن قدرت علمی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، احسان عظیمی در نشستی خبری افزود: در سال های اخیر پیشرفت های ایران در زمینه انرژی هسته ای بسیار چشمگیر بوده است تا جایی که روزی را به نام روز ملی فناوری هسته ای در تقویممان نام گذاری کرده ایم.

عظیمی تصریح کرد: دشمن با موجودیت نظام اسلامی مشکل دارد. حتی اگر ما بحث هسته ای را نیز حل کنیم آن ها به سراغ بهانه دیگری می روند که هیچ دلیل منطقی برای آن وجود ندارد.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی ادامه داد: ما باید ایستادگی کنیم و پیشرفت های کشور را در زمینه های مختلف گسترش دهیم و همین پیشرفت ها هم سبب شد تا دشمن نتواند تحمل کند و دست به ترور دانشمندان جوان هسته ای ما بزند.

جشن ملی «حماسه استقامت» چهارشنبه 27 فروردین ماه در دانشگاه پیام نور مشهد با سخنرانی دکتر فریدون عباسی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی آغاز می شود و با تجلیل از خانواده های شهدای هسته ای، شهید قشقایی، احمدی روشن، رضایی نژاد، علی محمدی و شهریاری ادامه می یابد.

انتهای پیام//س

برچسب ها: جشن ، ملی ، هسته ای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.