سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/پیام تبریک باشگاه فولاد ماهان سپاهان:

به مناسبت قهرمانی تیم ملی وزنه برداری معلولان

مدیر عامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان گفت : استمرار توفیقات تیم ملی را در عرصه های ملی و بین المللی از درگاه ایزد منان آرزو می نمایم.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان و بنابر اعلام پایگاه خبری باشگاه فولاد ماهان سپاهان در آخرین روز از مسابقات جهانی وزنه‌برداری معلولان در امارات، دو نماینده کشورمان در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم به روی تخته رفتند که یک نشان طلا و یک نقره حاصل کار آنها بود

محمدرضا ساکت با ارسال پیامی کسب مقام قهرمانی جهان را به فدراسیون جانبازان و معلولین کشور تبریک گفت.در بخشی از این پیام آمده است: بدینوسیله کسب عنوان قهرمانی تیم ملی وزنه برداری معلولان ایران در مسابقات جهانی امارات و رکورد شکنی وزنه برداران ایرانی را خدمت حضرتعالی ، همکاران و ورزشکاران این رشته تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان به عنوان عضو کوچکی از خانواده ورزش کشور این موفقیت بزرگ را که با توکل بر خدای متعال و تلاش کلیه دست اندرکاران آن مجموعه بدست آمده است به جنابعالی شادباش گفته و استمرار توفیقات تیم ملی را در عرصه های ملی و بین المللی از درگاه ایزد منان آرزو می نماید. برای حضرتعالی و همکاران ارجمندتان از درگاه پروردگار متعال توفیق و سربلندی روزافزون خواستارم."


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.