سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

پیام تبریک باشگاه فولاد ماهان سپاهان به فولاد خوزستان

تیم فولاد خوزستان درورزش کشور و وجود هواداران پر تعداد و خونگرم از جمله عواملی محسوب می گردد تا تیم فولاد با غیرتی مثال زدنی برای آن باشگاه مردمی افتخار آفرینی نمایند .

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان و بنابراعلام روابط عمومی فولاد ماهان سپاهان ؛ محمد رضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان با ارسال پیامی کسب این قهرمانی را به مدیر عامل ، سرمربی و هواداران تیم فولاد خوزستان تبریک گفت.در بخشی از پیام مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان آمده است: بدون تردید این موفقیت حاصل تکیه بر تجارب حضرتعالی استفاده از خرد جمعی و تدوین برنامه های کاربردی در اداره آن مجموعه بوده است.

قدمت و سابقه ی طولانی مدت باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان درورزش کشور، وجود هواداران پر تعداد و خونگرم و علاقمندان به فوتبال از جمله عواملی محسوب می گردد تا کادر فنی ، سرپرستی و بازیکنان تیم فوتبال آن باشگاه با غیرتی مثال زدنی بار دیگر برای آن مجموعه افتخار آفرینی نمایند.

باشگاه فولاد ماهان سپاهان به عنوان باشگاهی مردمی وظیفه خود می داند این قهرمانی را به شما برادر بزرگوار ، کادر فنی و سرپرستی،بازیکنان و به خصوص هواداران دوست داشتنی آن باشگاه تبریک و تهنیت عرض نماید/س .


 

برچسب ها: اصفهان ، پیام ، تبریک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.