سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گروسی درتذکر شفاهی مطرح کرد

وارد شدن خسارت 210 میلیارد تومانی به کشاورزان شهریار در فروردین ماه 93

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد گفت: با ورود جبهه هوای سرد در روزهای فروردین ماه همزمان با گلدهی باغات میوه جمعا به 9 هزار و 187 هکتار به مبلغ 210 میلیارد تومان به کشاورزان خسارت وارد شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ حسین گروسی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس در جلسه علنی امروز یکشبنه (24 فروردین) طی تذکری شفاهی به وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیرو دو تذکر کتبی به وزیر جهاد کشاورزی باید بگویم با ورود جبهه هوای سرد در روزهای دوم، سوم، یازدهم و دوازدهم فروردین ماه سال 93 همزمان با گلدهی باغات میوه و بروز سرما، طوفان و تگرگ در باغات و مزارع صیفی جمعا در سطح 9 هزار و 187 هکتار به مبلغ 210 میلیارد تومان به کشاورزان خسارت وارد شده که انتظار داریم توجه کافی از این عزیزان به عمل آید.

وی ادامه داد: در سالی که رهبر معظم انقلاب بر فرهنگ و اقتصاد تاکید دارند قطعا عبور از پیچ تاریخی اقتصادی مستلزم توجه کافی به کشاورزان است.

این نماینده خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: انتظار داریم دکتر فانی تا سالروز بزرگداشت مقام شامخ معلم یعنی 12 اردیبهشت ماه نسبت به پرداخت مطالبات معلمین و فرهنگیان سخت کوش اقدام شایسته و عاجل بنماید.

گروسی همچنین خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: از وزیر راه و شهرسازی انتظار داریم در سال جدید نسبت به احداث بیمارستان‌های قدس، ملارد و شهریار اقدام عاجل به عمل آورد و همچنین در خصوص اتصال مترو به شهرستان‌های مذکور که مورد تصویب هیئت وزیران قرار گرفته توجه کافی بنماید.

انتهای پیام/

برچسب ها: علنی ، جلسه ، آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.