سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

نخستین کنگره ملی مدیریت شهری در مازندران

عضو شورای راهبردی این کنگره گفت باید با بهره‌گیری از اندیشه متخصصان و نخبگان در کنگره تخصصی مدیریت شهری و خدمات شهری ایران مشکلات شهرها را رفع کرد تا به این ترتیب بتوان در مسیر پیشرفت توسعه شهری قدم نهاد .

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با اشاره به برگزاری نخستین کنگره تخصصی مدیریت شهری و خدماتی شهری که قرار است خرداد ماه سال ۹۳ با حضور مدیران ملی و منطقه‌ای و اساتید برجسته دانشگاه های سراسر کشور از جمله دانشگاه های تهران، تربیت مدرس، علامه طباطبایی و دانشگاه امیرکبیر در منطقه شمال کشور برگزار شود گفت: برگزاری این کنگره می‌تواند سهم ارزنده‌ایی در شکوفایی مدیریت شهری داشته باشد و یکپارچه‌سازی نظرات مسئولان شهری کل کشور در این امر بدون شک نقش موثری در بهبود کیفیت خدمات شهری خواهد داشت.

فرماندار قائمشهر در خصوص نقش مدیران شهری در کشور افزود: تشکيل و استقرار شوراهاي اسلامي زمينه و بستر مناسبي را براي گسترش و نهادينه کردن مشارکت فعال، پايدار و آگاهانه مردم در عرصه امور مختلف فراهم کرده است و همچنین برگزاری این کنگره با محوریت عمران و توسعه شهری، مدیریت بحران و خدمات شهری ، حمل و نقل شهری ، مدیریت شهر الکترونیک ، امور اجتماعی و فرهنگی، اقتصاد شهری و فرصت های سرمایه گذاری می تواند فرصت مغتنمی به منظور تبادل نظر بین مسئولان و مدیران شهری باشد.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری ها، شورای شهر و شهرداری نیز باید با سایر دستگاه‌های اجرایی تعامل داشته و به سمت مدیریت یکپارچه و واحد پیش بروند، خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی شهر و شهرداری‌ها محور عمران و توسعه شهری هستند و وفاق، همدلی و تعامل بین این دو دستگاه رمز موفقیت آنها به شمار می رود که قطعاً می تواند گام موثری برای آگاهی و پیشبرد اهداف در حوزه مدیریت شهری به شمار رود.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه توسعه صنعت توریسم، موجب جذب توریسم به شمال کشور خواهد شد، افزود: استان مازندران به لحاظ موقعيت طبيعي و جغرافيايي در بخش طبيعت گردي جزء استانهاي برتر و قطب گردشگري كشور محسوب مي گردد که در صورت توسعه صنعت گردشگری در مازندران، این امر سبب درآمد زدایی و ایجاد اشتغال می شود که یکی از مهمترین راهکارهای کاهش آمار بیکاری جوانان کشور محسوب می گردد.

محمدی افزود: نخستین کنگره ملی مدیریت شهری و نمایشگاه تخصصی خدمات شهری با هدف توانمند سازی مدیریت شهری، ارائه تکنولوژی های برتر، معرفی کالاها و خدمات با کیفیت، ایجاد بستری مناسب جهت ارائه تولیدات ملی به سازمان‌ها و مصرف کنندگان در حیطه مدیریت شهری و در این حوزه به منظور فراهم کردن بستری جهت آشنایی و آگاهی بیشتر متخصصان و مسئولین اجرایی سراسر کشور همزمان با برگزاری این کنگره ملی برگزار خواهد شد.

گفتنی است این کنگره دو روزه همراه با نشست های تخصصی ، سخنرانی های کلیدی و کارگاه های آموزشی و بر اساس چهار محور اصلی مدیریت شهری، مدیریت گردشگری ، مدیریت شهر الکترونیک، مدیریت توسعه شهری پیشرفته، مختص مدیران شهری، شهرداران و فعالان در این عرصه برنامه ریزی گردیده است .

قابل ذکر است در همین راستا مقرر گردید به کلیه اعضای شرکت کننده در این کنگره 8 گواهینامه تخصصی به دو زبان فارسی و انگلیسی، تندیس بلورین کنگره و لوح یادبود کنگره اعطا گردد.

پایگاه اینترنتی www.TSDi.iR به منظور اطلاع رسانی بیشتر درباره این کنگره برای علاقمندان راه اندازی شده است . همچنین علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این نمایشگاه با شماره تلفنهای 4-02133699093 و2-01512256481 ارتباط برقرار نمایند./ش

برچسب ها: کنگره ، مدیریت ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.