سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

شاگردان فرشاد پیوس امیدوار به صعود

تیم فوتبال خونه به خونه بابل با پیروزی پرگل مقابل حریف به صعود امیدوار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری، از هفته هجدهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصردیروز پنج نماینده فوتبال مازندران به مصاف حریفان خود رفتند که تنها خونه به خونه بابل مقابل حریف پیروز میدان بود.

شاگردان فرشاد پیوس در تیم خونه به خونه بابل از مدعیان صعود به لیگ دسته اول که در زمین ورزشی شهرداری امیرکلا میزبان تیم ته جدولی مهر کرج بود در نهایت موفق شد در یک بازی پرگل مهمان خود رابا پنج گل بدرقه کند.

تیم خونه به خونه بابل با این پیروزی صاحب 31 امتیاز شد و به رده دوم جدول رسید و در آستانه صعود قرار گرفت.

در دیگر بازی استقلال لموک قائمشهر که از گزینه های صعود محسوب می شد در یک بازی خارج از خانه مقابل میزبان خود نفتون تهران سه بر صفر شکست خورد.

استقلال لموک قائمشهر با این شکست با 27 امتیاز در رده چهارم جدول ایستاد.

همچنین شهرداری بهشهر دیگر نماینده مدعی صعود در برابر میزبان خود چوکا تالش با یک گل شکست خورد و با 27 امتیاز در مکان پنجم قرار گرفت.

در دیگر بازی صدرا نکا که در پنج هفته متوالی در برابر حریف شد و تاکنون 20 امتیاز کسب کرد و در جایگاه نهم رسید، این هفته در یک بازی خارج از خانه مقابل میزبان خود مقاومت تهران با یک گل شکست خورد.

در آخرین بازی هفته خزرمحمودآباد دیگر نماینده فوتبال مازندران نیز میزبان امید حسن آباد بود که در نهایت تلاش دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه پذیرفت.

تیم خزرمحمودآباد با 13 امتیاز در رده یازدهم جای دارد./س

برچسب ها: پیوس ، صعود ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.