سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

توان تبديل شدن فارس به قطب جهاني جذب گردشگر

استان فارس و شهر شيراز با دارا بودن ظرفيت هاي بالاي تاريخي، فرهنگي، گردشگري و درماني توان تبديل شدن به قطب جهاني جذب گردشگر را دارد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ استاندار فارس گفت: فعال شدن صنعت توريسم، گره‌گشاي تمام مشكلات اقتصادي و اجتماعي است و بايد همه دستگاه‌هاي اجرايي فارس، در راستاي ارتقا كيفي و كمي اين صنعت تلاش كنند.

احمدي در ديدار با رييس و كاركنان دفتر نمايندگي وزارت امور خارجه در شيراز، به جايگاه بين‌المللي شيراز و فارس اشاره کرد و افزود: در جهان امروز توسعه صنعت گردشگري از جمله مباحث و اهداف كشور هاي پيشرفته به شمار مي رودو در اين راستاسرمايه گذاري هاي بسياركلاني انجام مي شود.

وي ادامه داد: استان فارسو شهر شيراز بادارا بودن ظرفيت هايبالاي تاريخي،فرهنگي، گردشگري و درماني توان تبديل شدن به قطب جهاني جذب گردشگر را دارد و در اين خصوص بايدبرنامه ريزي منسجمي انجام شود.

استاندار فارس با تاكيد بر مشاركتو همدليهمه دستگاههايمتولي در زمينه توسعه اين صنعت خاطر نشان كرد: رفع موانع اجرايي و توجه به كاركردهايبي شمارجذب گردشگردو محور اصلي براي فعاليت متوليان اين بخش است و ما تلاش مي كنيم تا بافعال كردن ظرفيت هاي اجرايي ، گام موثري در ارتقا اين جايگاه برداشته باشيم.

استاندار فارس گفت: محبوبيت و عدم محبوبيت شيرازو استان فارس به نحوه ارائه خدمات و برخورد سيستم اجراييباگردشگرانباز مي گردد و فعال شدن اين بخشبه تنهايي مي تواندگره گشاي بسياري ازمشكلات اقتصادي و اجتماعي باشد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: توان ، فارس ، قطب ، گردشگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.