سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده سازی 125 هکتار از جنگل لویزان برای استفاده بهینه شهروندان

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از آماده سازی بوستان های جنگلی شمال شرق تهران برای استفاده گردشگران خبر داد

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حمید ناصحی با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته 125 هکتار از بوستان جنگل لویزان به منظور رفاه حال شهروندان و گردشگران بهسازی و مناسب سازی شد و تجهیز این فضا به امکانات رفاهی و گردشگری از جمله اقدامات سال جاری خواهد بود.

وی افزود: در این راستا 2,286 تن آسفالت در معابر این جنگل پخش شد و احداث 11 مجموعه بازی کودکان، 400 پایه چراغ خورشیدی، 160 نیمکت و سطل زباله به همراه 7 آلاچیق و 40 باربیکیو در دستور کار این معاونت قرار دارد.

ناصحی در ادامه از نصب پروژه آبشار در بدنه شرقی بزرگراه امام علی(ع) جنب بزرگراه شهید زین الدین خبر داد و گفت: به منظور زیبایی نمای شهری پروژه 200 متری آبشار با چشم انداز بسیار زیبا در بدنه شرقی این بزرگراه در جنگل لویزان احداث خواهد شد و یکی دیگر از تفرجگاه های منطقه را شاهد خواهیم بود.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 با اشاره به توسعه قابل توجه فضای سبز در سال 1392 گفت: در سال گذشته بیش از 324000 اصله درخت در جنگل ها، 50,000 اصله درخت در منازل شهروندان و بیش از 568,000 اصله نهال نیز در سطح معابر منطقه 4 کاشته شد.

وی در ادامه از تکمیل مخازن و شبکه آبرسانی تحت فشار در بوستان های شهری و جنگلی خبر داد و گفت: در سال گذشته 7 مخزن با گنجایش 3,000 متر مکعب با هدف صرفه جویی در مصرف آب به همراه 300 کیلومتر لوله گذاری در قالب خطوط اصلی و آبیاری قطره ای در سطح منطقه احداث شده است.

ناصحی با اشاره به بخشی از اقدامات حوزه های مختلف خدمات شهری منطقه 4 در سال گذشته خاطر نشان کرد: بازپیرایی 298,000 متر مربع از فضاهای سبز، احداث 697 برج نوری، 25 مجموعه بازی کودکان، 23 ست ورزشی، 185 مبلمان شهری، 184 چشمه سرویس بهداشتی و 25 آبنما از دیگر اقدامات سال گذشته این معاونت درسطح محلات 20 گانه بود.

برچسب ها: شهروند ، هکتار ، لویزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.