سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدلی و برنامه محوری رمز موفقیت اجرایی کردن برنامه های سال جاری / لازم الاجرا بودن تمام ویژگی ها و شاخص های مدیریت جهادی

قائم مقام شهردار تهران رمز موفقیت اجرایی کردن برنامه های سال 93 را همدلی و برنامه محوری برشمرد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران نشست اجرایی کردن برنامه های سال 93 به ریاست دکتر عیسی شریفی قائم مقام شهردار وبا حضور معاونان شهردار، شهرداران مناطق، مدیران ستادی و سایر مدعوین در سالن جلسات معاونت هماهنگی و امور مناطق برگزار شد.

بر این اساس ،دکتر عیسی شریفی قائم مقام شهردار تهران با اشاره به نحوه و تببین چگونگی اجرای برنامه های سال 93 در شهرداری تهران، بر همدلی ویکپارچگی مدیران تاکید و رمز موفقیت اجرایی کردن برنامه های سال 93 را همدلی و برنامه محوری برشمرد.
شریفی در ادامه به تعامل هر چه بهتر حوزه های ستادی و مناطق 22 گانه اشاره کرد و گفت: با توجه به نامگذاری سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری ،تمام محور برنامه های  شهرداری تهران  باید بر اساس کار جهادی  و مدیران نیز باید رهنمودهای راهبردی مقام معظم رهبری را سرلوحه برنامه های خود قراردهند.

در این نشست  معاونین شهردار تهران و شهرداران مناطق نیز به بیان دیدگاه ،نقطه نظرات، راهکارها و همچنین گزارشی پیرامون برنامه های آتی حوزه خود پرداختند .

همچنین معاون هماهنگی و امور مناطق با تاکید بر هر چه بهتر اجرایی کردن برنامه های سال 93 در راستای تدابیر و دستورات شهردار تهران، مدیران شهرداری را از هرگونه اقدامات موازی  کاری  منع واز آن ها خواست در  کمال دقت و سرعت تمامی فعالیتها و پروژه های سال جدید را با هماهنگی پیگیری کنند.

وی در ادامه ضمن ارزیابی موضوعات جلسه به لازم الاجرا بودن تمام ویژگیها و شاخصهای مدیریت جهادی همچون سالهای گذشته اشاره و اظهار امیدواری کرد که  با برنامه ریزی های مدون بتوان  عملکردی به مراتب بهتر از گذشته را ارائه کرد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: محور ، مدیریت ، همدلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.