سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

بازنگری در شاخص‌‌ها برای توسعه شهرستان‌ها الزامی است

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: بازنگری در شاخص‌‌ها برای توسعه شهرستان‌ها الزامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ جلیل جعفری‌بنه خلخال  در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال با اشاره به محرومیت واقعی در خلخال و کوثر اظهار داشت: بازنگری در شاخص‌‌ها برای توسعه شهرستان‌ها الزامی است.

وی گفت: از دیرباز مردم خلخال و کوثر بر این باورند که توسعه شمال استان بیشتر از جنوب استان بوده و این موضوع برای همه مسئولان و دست‌اندرکاران قابل مشاهده است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: درست است که اعتبارات اختصاصی با 16 شاخص سنجیده و اعتبارات استانی اختصاص می‌یابد ولی باید این شاخص‌ها بازنگری شود و محرومیت خلخال و کوثر به عنوان یک درد واقعی در شاخص‌ها اعمال و نگاهی عادلانه در تخصیص انجام شود.

جعفری بنه خلخال در ادامه یادآور شد: ماده 180 بودجه برای نگاه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است و سهم خلخال نیز از این ماده نزدیک به 15 میلیارد تومان است که انتظار می‌رود واقعا اعتبارات این ماده که با تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی از 600 میلیون تومان به 4 میلیارد و چهارصد میلیون تومان افزایش یافته تا در راستای نگاه به محرومیت‌زدایی استفاده شود.

وی دفاع از حقوق حقه مردم خلخال در جذب اعتبارات و پیشبرد شهرستان را وظیفه خود دانست و تصریح کرد: جنوب استان اردبیل واقعا محروم مانده و در عوض شمال این استان بیشتر از آن چه که انتظار می‌رود، توسعه یافته است/.

انتهای پیام/س

برچسب ها: خلخال ، بازنگری ، شاخصها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.