سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با این محصول apple وزنه‌بردار می‌شوید + تصویر

شرکت apple یکی از شعارهای خود را حفظ سلامت و تندرستی کاربرانش معرفی کرده و در همین راستا یک وسیله جانبی عجیب طراحی نموده است.

به گزارش خبرنگار فناوری‌های باشگاه خبرنگاران؛ کارشناسان یک وسیله‌ی جانبی حیرت انگیز مخصوص گوشی iphone تولید کرده‌اند که سبب کمک به انجام ورزش در کاربران این وسیله می‌شود.



گفتنی است، این وسیله که نوعی جلد گوشی تلفن همراه است، از جنس فولاد و به وزن حدود 1 الی 1.5 کیلوگرم می‌باشد و حالتی شبیه به دمبل یا همان وزنه‌ی ورزشی دارد.



بررسی‌ها نشان می‌دهند با استفاده از این وسلیه کاربران مدت زمان بیشتری را صرف انجام ورزش خواهند کرد. این شرکت بر روی فولاد یک پوشش محافظتی پلاستیکی قرار داده که مانع از ایجاد تعریق در دست کاربر و بروز حساسیت و یا لیز خوردن گوشی می‌شود.



این قاب منحصر به فرد که Tone fone نام دارد، سبب می‌شود کاربر حین مکالمه و یا حمل گوشی به انجام "تمرینات ورزشی استقامتی" بپردازد.



سازندگان این قاب تخمین زده‌اند که این محصول در ماه ژوئن سال 2014 وارد بازار جهانی شود و هم اکنون در حال تولید نمونه‌های آزمایشی از جنس طلا به صورت قاب دمبل‌دار می‌باشند.

شرکت apple ادعا کرده که در محصولات جدید خود، حفظ سلامت کاربران را در نظر گرفته، انوع نرم افزار‌ها و سخت افزارهای مربوط به تناسب اندام و اندازه گیری علائم حیاتی را در آن‌ها لحاظ نموده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تندرستی ، کاربر ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.