سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز گذشته:

اسید پاشی پیر مرد آتش افروز با حضور پلیس پایان یافت

پیر مردی که با اسید صورت صاحبکارش را سوزاند و قصد داشت با آتش زدن تعمیرگاه جنایت هولناکی را رقم بزند با حضور به موقع پلیس به هدفش نرسید.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، روز گذشته بود که هموطنان یک مورد اسیدپاشی پیر مردی را در تعمیرگاه خودرو در خیابان قزوین به پلیس گزارش دادند.

به دنبال این موضوع سریعا چند اکیپ از کلانتری ابوسعید که در حال گشت زنی در محدوده خیابان قزوین بودند در محل حاضر شدند و مشاهده کردند پیر مردی حدود 65 ساله با اسید صورت مسئول تعمیرگاه را سوزانده و با در دست داشتن گالن بنزین قسمتی از تعمیرگاه را نیز به آتش کشیده است که در این میان پسر جوانی نیز دچار سوختگی از ناحیه دو پا شده است.
 
ماموران پس از مشاهده این وضعیت وارد عمل شدند و با دستگیری پیر مرد به اقدامات جنون آمیز او خاتمه دادند و سریعا دو مصدوم را از طریق اورژانس به بیمارستان مطهری و فارابی منتقل کردند.
 
رئیس کلانتری 112 ابوسعید سرهنگ کیومرث حسنوند درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: ماموران در تحقیقات خود دریافتند که پیر مرد که از کارکنان آن تعمیر گاه بوده به دلیل خصومت شخصی و کینه دست به این اقدام هولناک زده است.
 
گفتنی است، بررسی پرونده کماکان از سوی ماموران ادامه دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
بهنام
۲۱:۵۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
خدا میدونه که قبلش صاحابکارش چه بلای سر اون پیرمرد درهورده که اون این کارو کرده
ابراهيم
۱۰:۵۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
بتمن بوده نه پيرمرد 65 ساله.