سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازانديشي راديو؛ محور اصلي مقالات ارسال شده به اجلاس جهاني صدا

از مجموع مقالات ارسال شده به پنجمين اجلاس جهاني صدا، به ترتيب بازانديشي راديو، ارتباطات توسعه و تحليل برنامه هاي راديويي بيشترين تعداد مقالات را به خود اختصاص داد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از كميته اطلاع رساني جشنواره؛  "عبدالحسين كلانتري" رييس كميته اجلاس جهاني راديو در خصوص  مقالات ارسال شده به پنجمين اجلاس جهاني صدا گفت: محور اصلی اجلاس، بازاندیشی رادیو است؛ به این معنا که رادیو در نظام رسانه¬ای جدید چه جایگاهی دارد و برای تداوم حیات خود به نحو مقتضی چه سیاستگذاری¬هايي باید اتخاذ و چه نوع محتواهایی باید عرضه کند!

وي با اشاره به ساير محورهاي مقالات اين اجلاس خاطر نشان كرد: "مديريت راديو"، "ويژگي¬هاي برنامه ¬هاي راديويي" ، "راديو و ارتباطات توسعه¬اي"،"راديو، محيط زيست و بهداشت و سلامت"،"ژورناليسم راديويي"،"راديو و رسانه¬ هاي نوين"،"راديو و مخاطب"، "زبان و گفتمان راديو"،"راديو و تحولات اجتماعي-فرهنگي"،"پژوهش راديويي"،"راديو و اخلاق" از محورهاي مورد نظر در اين دوره از همايش بود كه مقالات خوبی دریافت کرده¬ایم و امیدواريم راهگشای وضعیت آینده رادیوباشند.

كلانتري رييس كميته اجلاس جهاني راديو تاكيد كرد: از مجموع مقالات ارسال شده به پنجمين اجلاس جهاني صدا  به ترتيب " بازانديشي راديو"، "ارتباطات توسعه" و "تحليل برنامه هاي راديويي" بيشترين تعداد مقالات را به خود اختصاص داده اند.

رييس كميته اجلاس جهاني راديو با اشاره به فعاليت هاي اين كميته گفت: فعاليت هاي اين كميته بر دو محور اصلي تمركز يافته ، از يك طرف در حال آماده سازي كتاب چكيده مقالات اجلاس به دو زبان فارسي و انگليسي و از طرف ديگر در حال داوري مقالات رسيده براي انتخاب مقالات برتربراي ارائه در اجلاس هستيم.

وي با اشاره به چاپ مقالات اين دوره از اجلاس گفت: پس از برگزاری اجلاس، مقالات رسیده داوری و مواردي که کیفیت علمی-پژوهشی مطلوبی داشته باشند در کتاب مجموعه مقالات همايش بين المللي راديو توسط دفتر پژوهش هاي راديو منتشر خواهند شد همچنين تلاش مي شود مجموعه مقالات برگزيده همايش با همكاري ناشران معتبر خارجي به زبان انگليسي نيز منتشر شود. 

کتاب "مجموعه مقالات همايش بين المللي راديو" به صورت یک منبع روزآمد و غنی می¬تواند در اختیار دست¬اندرکاران تولید برنامه¬های رادیویی، برنامه ریزان و سیاستگذاران، مدیران رادیوها و نیز استاتید و دانشجویان ارتباطات و مطالعه رسانه و رادیو و سایر افراد علاقمند قرار گیرد.


انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.