سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

استان زنجان بالاترين مبادلات تجاري را با كشور تركيه دارد

استان زنجان در راستاي صادرات به كشور تركيه از پتانسيل هاي خوبي برخوردار مي باشد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛استاندار زنجان در ديدار با گوون بگچ سركنسول تركيه در تبريز با بيان اينكه تلاشهاي زيادي در راستاي توسعه روابط تجاري تركيه با استان زنجان صورت گرفته است گفت:با توجه به ظرفيت ها و پتانسيل هاي خوب استان مي توان روابط تجاري استان زنجان و كشور تركيه را بيش از پیش گسترش داد.

انصاری با تاكيد بر اينكه استان زنجان بالاترين مبادلات تجاري را با كشور تركيه دارد افزود: بيشترين صادرات استان زنجان به تركيه محصولات معدني سرب روي،برق سنگين و نساجي مي باشد كه با توسعه روابط تجاري مي شود حجم اين محصولات را بيشتر از گذشته توسعه داد.

وی با اشاره به اينكه بخش هاي خصوصي سرمايه گذار استان زنجان ارتباطات خوبي با شركاء تركيه خود دارند ادامه داد: بايد با استفاده از اين فرصت توسعه هرچه بيشتر روابط استان زنجان با تركيه را فراهم نمود.

استاندار زنجان از هدفگذاري 35ميليارد دلار روابط تجاري تركيه و زنجان خبر دادو گفت: با قرارداد خواهرخواندگی زنجان و استان طرابوزان مي شود زمینه‌ساز گسترش ارتباطات بين دو کشور را بيشتر از گذشته داشته باشيم.

انصاری با بيان اينكه استان زنجان ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری مطلوبی دارد که این امر موجب کسب جایگاه مطلوب در این زمینه شده است اضافه کرد : توسعه روابط با کشورهای مختلف از جمله تركيه از برنامه‌های توسعه استان است.

وی با بیان اینکه استان زنجان حمایت‌های ویژه‌ای از سرمایه‌گذاران دارد، خاطر نشان کرد :ظرفیت‌های استان همواره مورد توجه سرمایه‌گذاران داخلي و خارجي مي باشد./س

 
برچسب ها: زنجان ، تجاری ، ترکیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.