سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام کمیسیون شبکه صنفی رایانه‌ای خبر داد

تلاش برای "تشکیل نظام مهندسی شبکه" در آینده نزدیک

قائم مقام کمیسیون شبکه نظام صنفی رایانه‌ای تهران از پیگیری این سازمان برای اجرایی کردن نظام مهندسی شبکه زیر نظر نظام صنفی خبر داد.

علیرضا صالحی در گفتگو با خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران در خصوص اقدامات صورت گرفته این طرح بیان داشت: نظام مهندسی از سه پایه مهم نظام ارجاع کار، مشاوره‌های تأیید شده شبکه و فرآیند نظام ارجاع کار تشکیل می‌شود که برای نظام ارجاع کار داشتن مشاوره‌های شبکه تأیید شده از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به این‌که "سازمان نظام صنفی رایانه‌ای" تاکنون با برگزاری چند مرحله آزمون مشاوران به این مهم دست یافته است افزود: در راستای فرآیند ارجاع کار و این‌‌که چه کاری و چگونه انجام شود در چند سال گذشته سازمان نظام صنفی تفاهم نامه‌ای با شهرداری تهران درباره نظام ارجاع کار امضا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این تفاهم‌نامه سازندگان را ملزم می‌کند همان‌طور که در ساختمان‌های بلند مرتبه برای شبکه‌های گازرسانی و آبرسانی نقشه وجود دارد؛ نقشه شبکه نیز تعبیه شود.

قائم مقام کمیسیون شبکه نظام صنفی رایانه‌ای تهران با بیان اینکه برای طراحی و تائیدیه این نقشه از مهندسان مشاوره که بر اساس آزمون‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مشخص شده‌اند؛ بهره گرفته‌ شده اذغان کرد: برای عملیاتی شدن این فرآیند استانداردهای جهانی وجود دارد که استانداردهای آن توسط نظام صنفی با همکاری سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در حال گردآوری و ترجمه است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نظام ، مهندسی ، رایانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.