سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات اخیر ارتش سوریه در این کشور

نیروهای ارتش سوریه برخی مواضع تروریست‌ها و مخفیگاه‌های آنها را در ورودی شمالی منطقه الملیحه در ریف دمشق منهدم کردند و تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، این شبکه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد، نیروهای ارتش سوریه برخی مواضع تروریست‌ها و مخفیگاه‌های آنها را در ورودی شمالی منطقه الملیحه در ریف دمشق منهدم کردند و تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند. 

نیروهای ارتش همچنین شبکه‌ای از تونل‌ها را که تروریست‌ها از آنها برای رفت و آمد و نقل و انتقال سلاح استفاده می‌کردند کشف کردند. از داخل این تونل‌ها مقادیری سلاح و مهمات نیز به دست آمده است. 

نیروهای ارتش سوریه همچنین تعدادی از تروریست‌ها را که در میان آنها تعدادی از اتباع غیرسوری نیز دیده می‌شوند در عتمان، النعیمه، نوی، وعر اللجاه، ایب، جلین و الرفید در حومه درعا به هلاکت رساندند.

نیروهای ارتش سوریه جبل المحمیه در نزدیک رنکوس در منطقه قلمون سوریه را نیز به تصرف خود در آوردند. فرمانده نظامی وابسته به گروه موسوم به "احرار الشام " به همراه تعدادی از همراهانش نیز در غوطه شرقی ریف دمشق کشته شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.