سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاآرتص مدعی شد:

دستورالعمل نتانیاهو و یعلون به ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله يکجانبه به ایران!

روزنامه هاآرتص در خبری مدعی شد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستورالعمل‌هایی را به ارتش این رژیم برای آمادگی برای حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران داده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری "الیوم السابع"، روزنامه صهيونيستي هاآرتص ادعا کرده است:  ژنرال "گادی آیزنکوت" معاون رئیس ستاد ارتش اسرائیل و "آگای حزگیل" فرمانده تیپ مهندسی ستاد مشترک ارتش فاش کرده‌اند که نتانیاهو و یعلون دستوراتی را به ارتش اسرائیل دراين خصوص داده‌اند.

هاآرتص می‌نویسد : این سخنان افسران ارشد در خلال سلسله نشست‌های مشترک کمیته‌های خارجی و امنیتی و مالی در کنست (پارلمان اسرائیل) طی ماههای ژانویه و فوریه بیان گردیده است و این دوافسرعالی ارتش اسرائیل طی آن، گزارشاتی را درباره نقشه کار ارتش اسرائیل برای تصویب بوجه دفاعی ارائه داده‌اند.

این روزنامه از قول 3 نماینده در کنست (پارلمان اسرائیل) که در این جلسات شرکت داشته‌اند و نخواسته‌اند نامشان فاش شود، نقل می‌کند که گفته‌اند : آیزنکوت و حزگیل بطور خلاصه به آمادگی ارتش اسرائیل برای حمله به ایران پرداختند و گفته‌اند : این مسأله بخشی از نقشه ارتش می‌باشد.

این نمایندگان کنست همچنین اعلام کردند : در باره این مسأله که اگر مذاکرات بین ایران و قدرتهای جهانی به نتیجه برسد و ایران سیاست خود را در قبال دولت اسرائیل تغییر ندهد، ادعا شده که ارتش اسرائیل دستورات واضحی از نتانیاهو و یعلون دریافت کرده است تا آمادگی‌اش را برای حمله نظامی یکجانبه به ایران و بدون توجه به مذاکرات ایران و قدرتهای جهانی ادامه دهد.

این روزنامه سپس می‌افزاید که دیوان نخست وزیری اسرائیل و دفتر سخنگوی ارتش اسرائیل حاضر به اظهار نظر دراین باره نشده‌اند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سجاد
۲۱:۳۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
34 ساله ما منتظریم . فقط یک غلط از شماها سر بزند ... کافیست فقط 1 بار امتحان کنید !