سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصرالله جهانگرد در بازدید از ستاد هدفمندی یارانه‌ها:

در فضای عملیاتی آنلاین نیازمند فضای پشتیبانی آنلاین هستیم

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به منظور پیشرفت در فضای آنلاین نیاز به پشتیبانی و حمایت ارتباطات آنلاین هستیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نصرالله جهانگرد، معاون وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه بازدید از ستاد هدفمندی یارانه‌ها در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امروز کار در ایران در عرصه ملی وارد ارقام میلیونی می‌شود از شبکه کالا، سوخت و کنکور و ... که می‌توان گفت رفتارهای بزرگ در سایبر ایجاد می‌شود.

وی افزود: تعداد کاربران همزمان تقریبا به طور نامحدود شناسایی شده بود و عملیات ستاد هدفمندی یارانه‌ها به لحاظ پیچیدگی کنترل خاص خود را دارد.

جهانگرد در ادامه عنوان کرد: ما در فضای عملیاتی آنلاین نیازمند داشتن فضای پشتیبانی آنلاین هستیم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص نحوه ثبت‌نام در صورت عدم دسترسی به اینترنت اظهار کرد: افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند می‌توانند از دفاتر آی سی تی، پیشخوان دولت و پست استفاده کنند چراکه پست نقش مهمی دارد.

جهانگرد در پایان از روند ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها تا 23فروردین ماه اشاره و خاطرنشان کرد: تا امروز شماره‌های 0و1و2 ثبت‌نام تمام شد و افرادی که رقم سمت راست کدملی آن‌ها عدد 3 است در حال ثبت‌نام هستند و افرادی که مایل بودند، نام‌نویسی و بخشی از مردم  انصراف دادند که برای توسعه کشور بهتر تصمیم گرفته شود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: معاون ، وزیر ، ارتباطات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.