سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

درخشش تیم های انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه فردوسی در رقابت‌های بین‌المللی رباتیک ایران اپن

تیم‌های انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه فردوسی برای اولین مرتبه به مرحله نهایی رقابت‌های بین‌المللی رباتیک«ایران اپن» راه یافتند.


دبیر انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه فردوسی مشهد، در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: این مسابقات به صورت بین‌المللی و در سه راند، به مدت سه روز، برگزار شد که تیم‌های ما توانستند خود را به مرحله نهایی برسانند.

هادی کلماتی افزود: انجمن علمی کامپیوتر با اعزام سه تیم در بخش‌های مسابقات فوتبال دوبعدی و سه بعدی شرکت کرده بود که در این میان تیم «نکسوز» در بخش دوبعدی توانست در جمع سه تیم برتر قرار گرفته و به مقام سوم دست یابد.

وی تصریح کرد: در بخش سه بعدی نیز تیم «نکسوز 3D» نیز توانست چهارم شود؛ در بخش دو بعدی 22 تیم و در بخش سه بعدی این مسابقات 13 تیم شرکت داشتند؛ باید توجه داشت که در بخش سه بعدی، کشور ایران از لحاظ فنی فاصله زیادی با سایر کشورها دارد؛ متاسفانه تیم «051» ما در مرحله نهایی از دور مسابقات حذف شد.

دبیر انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه فردوسی مشهد افزود: همچنین در کنار این لیگ، لیگ‌های وابسته نیز برگزار شد که تیم نکسوز 3D ما توانست در بخش «راند چلنج» مقام اول را کسب کند.

کلماتی با اشاره به سطح این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: ما در این مسابقات با تیم‌هایی از کشورهای آمریکا، انگلیس، چین و پاکستان به رقابت پرداختیم؛ همچنین تیم‌های قدرتمندی از دانشگاه‌های ایران مانند تیم‌ پایدار دانشگاه شریف و نیترات فرزانگان تهران نیز در این رقابت‌ها شرکت داشتند./ش

برچسب ها: علمی ، کامپیوتر ، رباتیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.