سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"برلین7-"تنها نماینده ایران در جشنواره بین المللی"فیلم اروگوئه"

فیلم سینمایی «برلین7-» به کارگردانی رامتین لوافی به عنوان تنها نماینده کشورمان در سی و دومین جشنواره بین المللی "فیلم اروگوئه" شرکت می‌کند.

 به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران ؛ فیلم «برلین7-» به کارگردانی رامتین لوافی پور در پنجمین حضور بین المللی خود در این جشنواره در تاریخ های 25 و 28 فروردین به اکران در خواهد آمد. این فیلم در بخش مسابقه حقوق بشر با 8 فیلم دیگر به رقابت می پردازد.
 
در این دوره از جشنواره حدود 200 اثر از کشورهایی همچون اسپانیا، فرانسه، شیلی، ترکیه، آرژانتین، بلژیک، برزیل، سوئیس، آلمان ، کانادا، اتریش، ایرلند، انگلستان، آمریکا، هلند، مصر، مراکش، نروژ، هند، مکزیک، ونزوئلا، کلمبیا، روسیه، فلیپین، مجارستان، استرالیا و ... حضور دارند.
 
«برلین7-» قصه زندگی چند مهاجر از کشورهای مختلف است. آدمهایی که زندگی تازه ای را در برلین جستجو می کنند. این فیلم در آلمان فیلمبرداری شده و مصطفی زمانی، مسعود رایگان و چند بازیگر بین المللی در آن حضور دارند.
 
براساس این گزارش؛ این جشنواره شامل بخشهای گوناگون رقابتی و غیررقابتی همچون مسابقه بین الملل ، مسابقه فیلم حقوق بشر، فیلمسازان جدید، فیلم‌های کوتاه، پانوراما، بررسی سینمای فلسطین، سینمای پرتغال، جشنواره جشنواره ها و بخشهای ویدئو آرت و موسیقی نیز می باشد.
 
سی‌و‌دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم اروگوئه از (10 آوریل) 21 فروردین آغاز به کار نموده و تا (20 آوریل) 31 فروردین ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فیلم ، برلین ، جشنواره ، اکران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.