سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیگر نمایش " مجردها" :

" مجردها" کمدی بی ارزش نیست

امیر کربلایی زاده درباره‌ی حضورش در نمایش " مجردها" می‌گوید.

امیرکربلایی زاده، بازیگر نمایش، " مجردها"، در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت،:نمایش " مجردها" در ابتدا روند جشنواره سی‌ودوم فجر را پشت سرگذاشت و پس از پذیرفته شدن در بخش نسل نو با اقبال خوب تماشاگران مواجه شد و پس از کاندیدایی در بخش بازیگری زن و مرد، دیپلم افتخار را در دو رشته از آن خود کرد.

وی ادامه داد: این نمایش پس از اجرا در جشنواره تئاتر فجر منتظر اجرا در سال 93 بود اما شرایط موجب شد تا " مجردها" در انتهای سال 92 اجرا رود که این اتفاق ریسک زیادی از لحاظ توجه تماشاگران به اثر را در بر داشت که خدا را شکر با اقبال و استقبال تماشاگر همراه بود و عنوان یکی از پرفروش ترین آثار نمایش اسفند را به خود اختصاص داد.

کربلایی زاده با اشاره به بازی در نقش " میشن" افزود: نمایش مجردها از روز دوشنبه 23 فروردین اجرا می‌شود و داستان درباره زن و مردی است که در بنگاه همسریابی مشغول به کار هستند.
میشن از اخراج از این بنگاه به بنگاه طلاق رفته و ماجراهایی را در آن به وجود می‌آورد.

این بازیگر درباره تمدید این نمایش تصریح کرد: این اتفاق منوط به استقبال تماشاگر از این نمایش است و گفتگو درباره تمدید این اثر در هفته‌های آینده انجام شده است.

وی در پایان عنوان کرد: نمایش " مجردها" با همه‌ی جوان‌ها، میانسال‌ها و حتی کهن‌سال‌ها به نوعی ارتباط دارد زیرا همه به نوعی با این موضوع دست و پنجه نرم کرده‌اند از این جهت دیدن این نمایش برای همه جذابیت دارد که امیدوارم تماشاگران از آن لذت ببرند زیرا معتقدم این کمدی به یک نمایش سخیف  بلکه کمدی روان و جذاب است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجردها ، کمدی ، نمایش ، بازیگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.