سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان زنجان:

3 ورزشکار زنجانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری دعوت شده‌اند

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان زنجان از حضور سه ورزشکار زنجانی در اردوهای تیم ملی دوچرخه سواری خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، فرهاد عصفوری با اشاره به در پیش بودن مسابقات بازی‌های آسیایی اظهار داشت: اغلب برنامه‌های فدراسیون برای سه ماهه نخست برنامه‌ریزی شده است.

وی به برگزاری مرحله نخست لیگ برتر در رشته‌های جاده و پیست اشاره و اضافه کرد: لیگ برتر رشته کوهستان هم در اردیبهشت برگزار می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان زنجان محل برگزاری مرحله نخست لیگ برتر دوچرخه سواری در رشته‌های جاده و پیست را تهران اعلام و تصریح کرد: این مسابقات در هفتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده لیگ برتر دوچرخه سواری در رشته کوهستان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

عصفوری زمان پیش‌بینی شده برای برگزاری لیگ برتر دوچرخه سواری در رشته کوهستان را پنجم اردیبهشت ماه اعلام کرد.

وی از برگزاری مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری آسیا در رشته کورس خبر داد و خاطرنشان کرد: این مسابقات در خرداد ماه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان زنجان زمان برگزاری مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری کشور در رشته کوهستان را 19 خرداد ماه عنوان کرد و افزود: محل برگزاری این مسابقات هنوز مشخص نشده است.

این مسئول با بیان اینکه ورزشکاران بلافاصله بعد از برگزاری مسابقات مختلف در اردوهای تیم ملی حضور می‌یابند، گفت: دوچرخه سواران عضو تیم ملی خود را برای بازی‌های آسیایی آماده خواهند کرد.

عصفوری به حضور سه ورزشکار زنجانی در اردوهای تیم ملی دوچرخه سواری اشاره کرد و بیان داشت: مهدی سهرابی، زهرا صادق‌زاده و بهنام ملکی سه دوچرخ سوار زنجانی عضو تیم ملی هستند.

وی با بیان اینکه هر سه ورزشکار زنجانی عضو تیم ملی جزو بهترین نفرات تیم ملی محسوب می‌شوند، متذکر شد: مهدی سهرابی و زهرا صادق‌زاده نفرات برتر و بهنام ملکی جزو دو نفر برتر رشته دوچرخه سواری در رده سنی امید محسوب می‌شود و اگر نفر نخست که در اردوی فدراسیون جهانی به سر می‌برد نتواند خود را به مسابقات برساند وی به عنوان جایگزین در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.