سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

مردم دولت را یاری کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه رفع مشکلات زندگی و تنگناهای مالی ملت بدون شک دغدغه اصلی دولت است گفت: مردم باید دولت را در اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها همراهی کنند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین  محمدنقی لطفی   افزود: افرادی که دارای تمکن مالی مناسب هستند با انصراف از دریافت یارانه در واقع باید به یاری دولت بشتابند و همدلی خود را در این زمینه به اثبات برسانند.
وی بیان کرد: کسانی که از وضع اقتصادی خوبی برخوردارند و یارانه تاثیر زیادی در زندگی آنان ندارد، می توانند با انصراف از دریافت این کمک، کشور را در مسیر توسعه قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: بی تردید این همراهی مردم زمینه را برای کمک به نیازمندان و رونق تولید و اشتغال فراهم خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی همچنین تحقق طرح اقتصادی و توجه به رفاه عمومی را از دیگر مزیت های انصراف مردم از دریافت یارانه برشمرد و افزود: این اقدام انصراف دهندگان کمک بزرگی به الگوی اقتصاد جهادی و توسعه کشور می کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مردم باید با همدلی و احساس مسوولیت بالا، دولت را در راه پر پیچ و خم توسعه کشور یاری دهند و در این زمینه همه مردم و مسوولان باید تلاش ویژه ای داشته باشند.
امام جمعه ایلام ادامه داد: انصراف از دریافت یارانه در واقع محرک و قدرت بیشتری در اختیار دولت برای رشد و شکوفایی کشور قرار می دهد.
 
 
 
انتهای پیام/ش
 
برچسب ها: هدفمندی ، یارانه ها ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.