سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با موافقت معاون اول رییس جمهور:

اعتبار ساخت بیمارستان شهید باهنر کرمان تامین شد

سرپرست دفتر منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: معاون اول رییس جمهور موافقت خود را برای تامین اعتبار ساخت بیمارستان جدید شهید باهنر اعلام کرده است.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، "محمد حسین ایرانمنش" در این رابطه افزود: با تلاش های رییس دانشگاه و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و حمایت‌های استاندار، در سفر معاون اول رییس جمهور به استان کرمان، قول مساعد تامین اعتبار پروژه در حال ساخت بیمارستان جدید باهنر داده شد.

 وی گفت: بر این اساس با موافقت معاون اول رییس جمهور، 40 میلیارد تومان برای ادامه ساخت این بیمارستان تامین اعتبار می‌شود.

 ایرانمنش، گفت: به محض دریافت این اعتبار، پیش بینی می‌شود که ظرف مدت دو سال مورد بهره برداری قرار ‌گیرد.

 سرپرست دفتر منابع فیزیکی دانشگاه افزود: اقدمات اولیه اجرایی شدن ساخت بیمارستان جدید باهنر در سال 87 آغاز و عملیات اجرایی شدن آن از سال 88 شروع شد.

 وی ادامه داد: بالا آمدن آب های زیرزمینی در محل ساخت ساختمان این بیمارستان باعث شد که زمان بسیاری برای تحکیم بستر و زهکشی صرف شود و مرحله نخست این ساختمان (اسکلت) در اواخر سال 90 و اوایل سال 91 به پایان رسید.

وی با اشاره به قدمت 65 ساله ساختمان فعلی بیمارستان شهید باهنر گفت: این ساختمان علاوه بر فرسوده بودن، بخش های مختلف آن نیز در یک مجموعه قرار نگرفته و از هم پراکنده هستند و فضای این بیمارستان از استاندارد های لازم بر خوردار نیست.

به گفته وی ساختمان جدیدبیمارستان باهنر با 300 تخت و در مساحت حدود 27 هزار متر مربع در حال ساخت است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.