سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

راهپيمايي نمازگزاران فارس در محکوميت قطعنامه اتحاديه اروپا

نمازگزاران شیراز و شهرستانهای فارس در اعتراض به قطعنامه ضدایرانی و اسلامی اتحادیه اروپا پس از اقامه نمازجمعه، راهپیمایی کردند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ نمازگزاران در اعتراض به قطعنامه ضدایرانی پارلمان اروپا و حمایت همه جانبه خود از مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی که از مصلی بزرگ نماز جمعه در شیراز و شهرستانها آغاز شد مردم با وحدت و یکپارچگی خود این قطعنامه را درباره کشوری که 35 سال آزاد و مستقل به حیات خود ادامه داده دخالتی آشکار و بر خلاف قوانین بین‌المللی دانستند.

اقشار مختلف جامعه اعم از مرد و زن، پیر و جوان ، دانشجو و دانش‌آموز و طلبه، کارگر و بازاری در این راهپیمائی در کنار یکدیگر در صف‌های به هم فشرده حضور یافتند تا به این وسیله قطعنامه ضد ایرانی و اسلامی پارلمان اروپا را محکوم و به آنها بفهمانند که ملت ایران ملت سرافرازی است که همیــشه بـا استعانت از فرمایشات مقام معظم رهبری در راه اسلام و قرآن قدم برداشته و ذره‌ای از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آید.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، پارلمان اروپا، ننگت باد ننگت باد ، این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهدارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، مرگ بر اروپا، سفر هر هیئت اروپایی تا عذرخواهی ممنوع، خواب ایجاد لانه جاسوسی دوم را به گور می‌برید ، انزجار و اعتراض خود را نسبت به تصویب چنین قطعنامه‌ای توسط پارلمان اروپا نشان دادند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.