سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عریقات: اسرائيل يک راهزن است

مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطینی در مذاکرات سازش اقدام رژیم صهیونیستی در توقیف و انتقال ندادن سهم مالیات تشکیلات خودگردان را راهزنی و سرقت اموال ملت فلسطین توصیف کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ "صائب عریقات" مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطینی  در مذاکرات سازش  اقدام رژیم صهیونیستی در توقیف و انتقال ندادن سهم مالیات تشکیلات خودگردان را راهزنی و سرقت اموال ملت فلسطین توصیف کرد.

عریقات گفت:ما از تصمیم دولت اسرائیل در توقیف اموال سازمان‌های  فلسطینی که تحت اشغال هستند متعجب شدیم.آن‌ها مالیات‌ها،عوارض گمرکی و درآمدهای ما را جمع آوری می کنند اما دولت اسرائیل تصمیم به توقیف  اموال آن‌ها گرفته است.این یک راهزنی است و ما باید به آینده نگاه کنیم.اگر دولت اسرائیل این راه را انتخاب کند این وضعیت دیگر نمی تواند ادامه و دوام پیدا کند.

وی افزود:دولت سوئیس به ما اعلام کرده است که فلسطینی‌ها بر اساس کنوانسیون‌های  ژنو در سال1949 و پروتکل الحاقی دوم فوریه 1977  به عنوان عضوی ارشد انتخاب شده است."بان کی مون" دبیر کل سازمان ملل هم اعلام کرده است که الحاق کشور فلسطین به یازده کنوانسیون در دوم  ماه می 2014 انجام خواهد شد و دو کنوانسیون دیگر به ترتیب در تاریخ های هفتم و دوم ژوئیه 214 میسر خواهد شد.ما در این مذاکرات سه جانبه وارد شده ایم تا به جلو حرکت کنیم.امضای این نامه ها برای الحاق به کنوانسیون ها نفی کننده نیاز به مذاکرات نیست.

وی در پایان گفت:ما مذاکره می کنیم و با ادامه مذاکرات سه جانبه موافقت کرده ایم اما می گویم که اختلافات و شکاف ها همچنان زیاد و بزرگ هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: عریقات ، اسرائیل ، راهزن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.