سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه کتاب "شب پشت پنجره" را تجربه می کند

"شب پشت پنجره" اثر "عبدالعظیم سادی" توسط انتشارات تجلی مهر به نمایشگاه کتاب می آید.

کامران شرفشاهی شاعر و مسئول انتشارات تجلی مهر در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران، گفت: امسال چهار کتاب در مرحله آماده سازی در انتشارات " تجلی مهر" داریم که امیدواریم به نمایشگاه بین المللی کتاب برسد.
 
وی افزود: کتاب های "طعم تکه های روحم" و "شب پشت پنجره" مجموعه های شعر "عبدالعظیم ساعدی" از شاعران بزرگ معاصر کشورمان است که توسط انتشارات سوره مهر چاپ شد.
 
این شاعر ادامه داد: امیدوارم کتابهایی همچون مجموعه شعر "امیر کریمی" با عنوان "جشن تولد" و "دریچه ای به آسمان" نیز به نمایشگاه کتاب برسد.
 
مسئول انتشارات تجلی مهر اظهار داشت: در حال حاضر به صنعت نشر در دنیا و به خصوص در کشورهای پیشرفته به عنوان یک صنعت فرصت ساز بسیار توجه می شود؛ برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در تمام طول سال خوب است.
 
شرفشاهی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ، باید اهتمام بیشتری برای ایجاد نمایشگاه دائمی کتاب یا اختصاص شهرکی به صنعت چاپ و نشر کشور صورت گیرد، این مسئله به رونق کتاب و فرصت های نشر کمک بیشتری می کند.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال جاری مسائل و مشکلات صنعت نشر چون مالیات، بحران کاغذ و معضلات دیگر از بین برود و شاهد شکوفایی صنعت نشر کشور باشیم.

 
انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.