سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منطقه 2 به نور قدوم سه تن از شهدای گمنام منور می شود

پیکر سه تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در روز یکشنبه بیست و چهارم فروردین بر شانه های عاشقان آنها تشییع می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه دو ، ذبیح اله زارع معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 2 ضمن اعلام این مطلب و با اشاره به مقام شامخ شهدا اذعان داشت : همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا مراسم تشییع و تدفین سه تن از شهدای گمنام عملیات خیبر هشت سال دفاع مقدس  از مقابل مسجد امیر المومنین (ع ) بلوار مرزداران جهت تدفیت در محل پلیس راهور شهرک آزمایش راس ساعت 10 صبح روز یکشنبه با حضور مسئولین و مدیران شهری و آحاد شهروندان منطقه 2 برگزار می شود.
 
معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه 2 همچنین خاطر نشان کرد :شهدا به عنوان گنجینه ناب ایمان و صدق مایه مباهات و افتخار کشور هستند و  بدون تردید تدفین پیکرهای آنها در جای جای شهر موجب برکت خواهد بود .
 
ذبیح اله زارع همچنین افزود : برکت خون شهدا موجبات استقامت و سر بلندی کشور اسلامی ایران را مهیا نمود و این بالاترین ارزشها برای یک ملت است .
 
وی همچنین افزود: فرهنگ دفاع مقدس به عنوان نسخه ای شفا بخش و کار آمد برای شرایط کنونی جامعه قلمداد میشود و قطعا زنده نگهداشتن یاد شهدا و تجسم و تامل در زندگی و شیوه زیست آنها بیانگر رهنمودهای خاص و رهایی بخش است.
 
زارع در پایان گفت : مراسم وداع با شهدای گمنام روز شنبه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امیر المومنین مرزداران با حضور مشتاقان برگزار خواهد شد .

انتهای‌پیام/
برچسب ها: شهدا ، گمنام ، تدفین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.