سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تماشاخانه ایرانشهر میزبان دو نمایش "سه روایت از زندگی" و "مرداب روی بام" است

تماشاخانه ایرانشهرتا پایان اردیبهشت ماه، میزبان دو نمایش "سه روایت از زندگی" به کارگردانی سیما تیر انداز و "مرداب روی بام" کاری از رضا گوران است.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، اجرای نمایش "سه روایت از زندگی " از 16 فروردین ماه در سالن استاد سمندریان و نمایش "مرداب روی بام" از 17 فروردین ماه سال جدید در سالن استاد ناظرزاده کرمانی آغاز شده است.

نمایش "سه روایت از زندگی" یکی از متن‌های معروف یاسمینا رضا نمایشنامه‌نویس فرانسوی است، که با نقش آفرینی «امیرکاوه‌ آهنین جان»‌، «سیما تیرانداز»‌، «لیلی رشیدی‌« و «رضا مولایی» به روابط خانوادگی و رئیس و مرئوسی می پردازد. این اثر نمایشی از 16 فروردین ماه هر شب  ساعت 20 در تماشاخانه ایرانشهر به اجرا در می آید.

همچنین نمایش "مرداب روی بام" که از 17 فروردین اجراهای خود را آغاز کرده، توسط رضا گوران نوشته شده و کارگردانی می شود. این نمایش با بازی «پانته‌آ پناهی‌ها»، «بهناز جعفری»، «ندا مقصودی»، «ستاره‌پسیانی»، «دایانا فتحی» و «عبد آبست»، «بیتا معیریان»، «جواد پولادی» و «پانیذ فریوسفی» هر شب ساعت 19:30 در سالن استادناظرزاده این تماشاخانه روی صحنه می رود.

علاقمندان برای خرید اینترنتی بلیت‌های نمایش های مذکور می‌توانند، به آدرس www.tamashakhaneh.ir/ticket  مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.