سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنتاگون: تحويل تسليحات به اوکراين در اولويت‌های آمريکا قرار ندارد

معاون وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد از آنجایی که درخواست کمک کیف به ارتش این کشور تنها در قالب کمک های غذایی و دارویی بوده است ، تحویل تسلیحات به اوکراین در حال حاضر اولویت پنتاگون نیست. .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  ریانووستی،معاون وزیر دفاع آمریکا شامگاه پنجشنبه اعلام کرد از آنجایی که درخواست کمک کیف به ارتش این کشور تنها در قالب کمک های غذایی و دارویی بوده است ، تحویل تسلیحات به اوکراین در حال حاضر اولویت پنتاگون نیست.


"درک چالت" ، معاون وزیر دفاع آمریکا در حضور سناتورهای آمریکایی گفت : « ضروری ترین نیازهایی که آن ها (طرف اوکراینی) ما را از آن مطلع کرده اند ، به کمک های بشردوستانه یعنی محصولات غذایی و دارو و نه تسلیحات مربوط می شود.»

این مسئول آمریکایی در پاسخ به سوالی درباره امکان تحویل سلاح به کیف در صورتی که ولادیمیر پوتین (رئیس جمهور روسیه) پا را فراتر بگذارد ، گفت : « بله ، اما در حال حاضر اولویت ما واکنش به خواسته اصلی آنها به ویژه در ارتباط به تجهیزات غیرمرگبار است.»

 پنتاگون همواره آماده کمک به اوکراین در زمینه نوسازی ارتش این کشور و آموزش نیروهای ارتش این کشور در پایگاهی حرفه ای است و این کاری است که پیش از بحران کنونی نیز انجام می شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.