سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس فوتبال ناشنوایان بیماران خاص و پیوند اعضا:

تیم ب فوتسال ناشنوایان آینده تیم ملی را تضمین می‌کند

محمدحسین مولا از تشکیل تم ب فوتسال ناشنوایان خبر داد و اظهار داشت: ملی پوشان تیم الف ناشنوایان اماده مسابقات آسیا و اقیانوسیه می‌شوند.

محمد حسین مولا رییس انجمن فوتسال ناشنوایان بیماران خاص و پیوند اعضا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی فوتسال ناشنوایان آبان ماه سال جای مسابقات آسیا اقیانوسیه را در پیش دارند مسئولان انجمن جهت آمادگی و حضور پرقدرت ملی پوشان در این رقابت‌های اردوی تیم ملی را آبان ماه سال گذشته برپا کرده است.  
 
وی ادامه داد: انجمن فوتسال ناشنوایان برای تقویت تیم ملی و حضور مقتدرانه در میادین معتبر جهانی در حد تشکیل تیم ب فوتسال ناشنوایان است. با تشکیل این تیم آینده فوتبسال ناشنوایان تضمین است.  
 
مولا تصریح کرد: مرحله دوم اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی 10اردیبهشت ماه و به مدت ده روز و با حضور 20 ملی پوش برپا می‌شود. تیم ملی فوتسال ناشنوایان تا شروع مسابقات آسیا اقیانوسیه هر ماه اردو برپا می‌کند.  
 
رییس انجمن فوتسال افزود: انجمن برای تقویت تیم ملی علاوه بر اردوی داخلی خواهان برپایی اردویی در بلغارستان است در صورت فراهم شدن زمینه‌های مناسب اردوی برون مرزی بلغارستان را خرداد ماه سال جاری برپا می‌کنیم.  
 
مولا ادامه داد: برای تشکیل تیم ب فوتبال ناشنوایان تاکنون 66 فوتسالیست از استان‌های سراسر کشور جهت تست گیری معرفی شده‌اند انجمن فوتسال طی روزهای 24 لغایت 29 فروردین ماه در بندرعباس با انجام تست از منتخبین استان‌ها، تیم ب فوتسال ناشنوایان را تشکیل می‌دهد. نفرات دعوت شده درمرحله‌های بعدی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.  
 
رییس انجمن ادامه داد: تیم فوتسال ناشنوایان تیمی قدرتمند در آسیا و جهان است فوتسال ناشنوایان کشورمان عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه دارد ازاین رو به طور حتم د مسابقات آسیا- اقیانوسیه از عنوان قهرمانی خود دفاع می‌کنیم.  
 
وی افزود: مسابقات آسیا اقیانوسیه آبان و در جزیره کیش برگزار می‌شود تاکنون 15تیم جهت شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند. تیم‌های حاضر در این مسابقات جواز شرکت در رقابت‌های المپیک و جهانی را کسب می‌کنند از این رو مسابقات آسیا- اقیانوسیه برای تیم‌های شرکت کننده از جهات بسیاری حائز اهمیت است.  
 
مولا ادامه داد: تیم ملی فوتسال ناشنوایان با مشکلات مالی فراوانی مواجه است. انجمن فوتسال تاکنون برای برگزاری اردوهای تیم ملی موفق به جذب اسپانسر شده است متاسفانه در مسئله اعزام تیم ملی به مسابقات تاکنون موسسه و یا نهادی اسپانسر تیم نشده است و در این مسئله دچار مشکل هستیم امیدواریم مسئولان ورزشی و خیرین توجه ویژه‌ای به انجمن فوتسال ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا کنند.  
 
مولا افزود: مسابقات آسیا اقیانوسیه فقط برای ناشنوایان برگزار می‌شودو تیم‌های بیماری خاص و پیوند اعضا در این رقابت‌ها شرکت نمی‌کنند.  
 
وی ادامه داد: تیم‌های ملی بیماران خاص و پیوند اعضا به مسابقات برون مرزی اعزام نمی‌شوند البته انجمن مسابقات داخلی برای آن‌ها برنامه‌ریزی کرده است به طور حتم در بهمن ماه به مناسبت ایام مبارک دهه فجر مسابقات قهرمانی کشوری برگزار می‌کنیم.  
 
رییس انجمن تصریح کرد: شرایط مالی و اقتصادی انجمن و تیم‌های ملی فوتسال ناشنوایان بسیار نامساعد است برای موفقیت فوتسالیست‌های ناشنوا در مسابقات برون مرزی احتزاز پرچم کشورمان نیاز به حمایت مسئولان ورزشی و خیرین کشور داریم از مسئولان ورزشی و افراد خیر درخواست دارم که با حمایت‌های مالی و معنوی زمینه‌های پیشرفت و موفقیت ملی پوشان تیم ملی را فراهم کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
amirreza
۱۹:۳۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
با سلام فراوان
لطفا برنامه بازی های تیم ملی فوتسال را برایم ایمیل کنید .
اولین دیدار 6 شهریور است اما نمی دانم چه ساعتی؟
ممنون از این که جواب می دهید.
amirreza
۰۰:۵۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۳
لطفا در مورد بازی های تیم ملی فوتسال ناشنوایان هم خبری به ما بدهید.
آمادگی خود را جهت فیلم برداری از مسابقات اعلام میدارم