سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوری‌زاده: با توجه به محدودیت‌های مالی عملکرد ملی‌پوشان در سال 92 عالی بود

مدیر تیم‌های ملی ورزش سه گانه گفت: عملکرد ملی‌پوشان در سال 92 با توجه به تلاش ما و محدودیت‌های مالی در سطح عالی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: محمد منصور‌ی زاده عملکرد ملی‌پوشان را در سال قبل بسیار خوب دانست چرا که با حضور در رقابت‌های سه‌گانه  فیلیپین و کسب رتبه سیزدهم در آسیا برای اولین بار، شرکت در مسابقات دو گانه کلمبیا فاصله خود را با رقبای آسیایی خود کم کردند که این اتفاق نوید بخش آینده ملی‌پوشان است.

وی افزود: برگزاری اردوی آموزشی بین‌المللی در جزیره کیش بسیار تأثیرگذار بود در هر دو بخش روحی و تکنیکی در بین ملی‌پوشان و مربیان در این اردو از نکات آموزشی بسیار خوبی بهره‌مند شدند و اصلاح تکنیک ورزشکاران از دیگر نکات مثبت اردوی آموزشی کیش بود.

وی در خصوص برنامه‌های سال 93 خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در تلاش هستیم تا ملی‌پوشان در مسابقات مختلف و بزرگ جهانی حاضر نشوند که امیدواریم با حمایت مالی همه‌جانبه از فدراسیون تمامی برنامه‌ها انجام شوند تا ورزش سه‌گانه کشورمان در سطح بین‌المللی به جایگاه مناسبی دست یابد.

وی در پایان افزود: در جهت استعداد‌ یابی فدراسیون ورزش سه‌گانه فعالیت خود را آغاز کرده و در جهت پایه‌ها جهت پشتوانه‌سازی تیم‌ ملی و در رده سنی نوجوانان اقدامات اولیه در اردو بین‌المللی کیش انجام و در سال 93 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.