سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل بانک شهر:

از ظرفیت‌های نهفته بانک شهر باید به خوبی بهره‌برداری کرد

مدیرعامل بانک شهر گفت: با وجود گام‌های مهمی که تاکنون در جهت بهبود وضعیت بانک شهر صورت گرفته اما می‌توان این باور را داشت که قابلیت‌های فراوانی برای بانک شهر وجود دارد تا در جایگاه مناسب خود قرار گرفته و تبدیل به بانکی ایده‌‌آل برای همه مردم ایران شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، دکتر حسین محمدپورزرندی مدیرعامل بانک شهر در جلسه معارفه به عنوان مدیرعامل این بانک ضمن تأکید بر تعلق خاطر خود به بانک شهر و نقش خویش در شکل‌گیری این بانک ، خاطرنشان کرد: امروز با وجود گام‌های مهمی که تاکنون در جهت بهبود وضعیت بانک شهر به لحاظ توسعه کمی و کیفی آن صورت گرفته که در جای خود نیز قابل تقدیر است، اما این بانک در حال حاضر تنها از 20 درصد ظرفیت‌های موجود در شهرداری‌ها و شهرهای کشور سود می‌برد که طبعأ می‌توان این باور را داشت که قابلیت‌های فراوانی برای بانک شهر وجود دارد تا در جایگاه مناسب خود قرار گرفته و تبدیل به بانکی ایده‌‌آل برای همه مردم ایران شود.
 
نایب رئیس هیئت ‌مدیره بانک شهرابراز امیدواری کرد که با رعایت ضوابط و مقررات بانکی بتوان با تحقیق ، پژوهش و نوآوری و از سویی نیز تبیین پیوند مستحکم بین بانک شهر و شهرداری‌های سراسر کشور در فرصتی کوتاه شاهد حضور بانک شهر در بین  بانک های نخست کشور باشیم.
 
در این جلسه مهندس مظفری مدیرعامل پیشین بانک شهرنیز حضور موثر دکتر پورزرندی در مجموعه بانک شهر را ظرفیتی والا قلمداد نمود و گفت: مهم‌ترین موضوع در روند گردش ایام و مسئولیت‌ها در رضایت خداوند بوده و تجلی آن در رضایت مردم است و در این میان نیز بهترین قاضی، وجدان افراد است.
 
مدیرعامل سابق بانک شهر با اشاره به عملکرد مدیران در تمام دوره‌های حیات این بانک خاطرنشان کرد: آنچه تا کنون میسر شده مرهون فعالیت‌های تمامی همکاران بانک بوده است.
 
دکتر ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز در این مراسم با اشاره به نقش دکتر پورزرندی در روند تأسیس بانک شهر از فعالیت‌های غلامحسین مظفری در طول تصدی مدیریت بانک شهر تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با حضور دکتر پورزرندی و همراهی اعضای هیئت‌مدیره بانک زمینه شکوفایی بیشتر بانک شهر بیش از پیش فراهم شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: بانک ، بهبود ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.