سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آمادگی حزب الله برای گفتگو با احزاب مختلف در لبنان

معاون دبیر کل حزب الله لبنان از آمادگی این حزب برای گفتگو و دیدار با هر یک از طرف ها و گروه های لبنانی برای بهبود بخشیدن به شرایط لبنان خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی المنار؛  شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: زمانی که مسئله بهبود بخشیدن به وضع موجود لبنان مطرح باشد، حزب الله برای گفتگوهای دوجانبه با هر طرفی آماده است.
وی در دیدار در سخنانی در مجتمع امام علی (ع) در منطقه «الشیاح» با تاکید بر اینکه لبنان راهی جز تفاهم ندارد، از آمادگی حزب الله برای کمک به برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری در زمان مشخص شده خبر داد.
وی گفت: «لبنان کشوری مبتنی بر تفاهم بین همه طرف هاست. هر تفاهمی بهایی دارد و بهای آن نیز این است که همیشه به حداقل راضی شویم نه اینکه در سطح حداکثری حرکت کنیم. همیشه حرکت ها باید مبتنی بر حل و فصل و همکاری بین طرفه های مختلف برای رسیدن به حل و فصل ها باشد. در بهترین شرایط راه حل ها جزئی و نه همه جانبه خواهد بود. زمانی که هدف از گفتگوها بهبودبخشیدن به شرایط لبنان و همکاری بین طرف های مختلف باشد، ما برای گفتگوهای دوجانبه، سه جانبه و بیشتر با هر یک از طرف ها هستیم. ما نه از گفتگو هراس داریم و نه از دیدار با کسی .»

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.