سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مويس از عملکرد بازيکنان خود رضايت دارد

ديويد مويس سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد انگليس با وجود حذف از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا از عملکرد بازيکنان خود ابراز رضايت کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ منچستريونايتد که در ديدار رفت با نتيجه مساوي يک بر يک متوقف شده بود، در مونيخ با نتيجه سه بر يک شکست خورد.

سرمربي منچستريونايتد پس از بازي گفت: « طي پنج يا ده دقيقه که ما سر در گم بوديم آنها گلزني کردند. تيم ما به اندازه کافي با تجربه بود. تنها کاري که بايد انجام مي داديم حفظ برتري بود. من از عملکرد بازيکنانم راضي هستم اما انجام شماري اشتباهات در نهايت به شکست ما منجر شد.»

ديويد مويس گفت:« بايرن مونيخ تيم واقعا خوبي است . آنها اين موضوع را در زمين بازي هم نشان دادند. فکر مي کنم هر چه در توان داشتيم انجام داديم و بازي را براي آنها دشوار کرديم. از نظر تاکتيکي تلاش کرديم مانع از حرکت هاي آنها شويم و تا حدودي هم موفق بوديم. پذيرفتن گل بلافاصله پس از به ثمر رساندن گل توسط بازيکنان ما ، کار را براي ما دشوار کرد.»

مويس همچنين تصريح کرد:« فصل آينده ما در ليگ قهرمانان اروپا حضور نداريم. اميدوارم اين تنها سال غيبت ما در ليگ قهرمانان اروپا باشد. ما مي خواهيم تيم را بازسازي کنيم و مي خواهيم بار ديگر بر بازگشت به رقابت ها متمرکز شويم. باخت به بايرن مونيخ مايه خجالت ما نيست  زيرا آنها تيم بسيار خوبي هستند. ما بسيار خوب بازي کرديم و کيفيت خوبي از خود نشان داديم.»

ماريو مانژوکيچ در دقيقه 59، توماس مولر در دقيقه 68 و آرين روبن در دقيقه 76 گل هاي بايرن، قهرمان اروپا را به ثمر رساندند. 

پاتريس اورا در دقيقه 57 براي شياطين سرخ گلزني کرد. اين چهارمين حضور بايرن در جمع چهار تيم برتر اروپا در پنج فصل است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.