سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

پرداخت خسارت برف به صاحبان 126 واحد مسکونی نوشهر

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نوشهر با اشاره به اینکه بحران برف به یک‌هزار و 126 واحد مسکونی روستایی نوشهر خسارت وارد کرد، گفت: 126واحد مسکونی خسارت بحران برف را دریافت کردند.

یزدان کُرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ افزود: از مجموع خسارت ناشی از برف به تعداد یک‌هزار و 126 واحد مسکونی، به 126 واحد برای بازسازی سربندی منازل مسکونی ایرانیت داده شد.

وی از پرداخت تسهیلات به 670 واحد مسکونی نوشهر در اثر سیل خبر داد و افزود: به سیل‌زدگان 4 میلیارد و 500 میلیون ریال وام بلاعوض پرداخت شد.

رئیس بنیاد مسکن نوشهر بیان داشت: از تعداد 68 روستای بخش کجور 30 روستا دارای طرح هادی مصوب هستند و برای 14 روستا نیز طرح در دست تهیه و نقشه‌برداری هستند و از تعداد 59 روستای بخش مرکزی 58 روستا دارای طرح هادی مصوب هستند.

وی تصریح کرد: همچنین از تعداد 29 روستای طرح هادی اجرا شده 13 روستا مربوط به بخش مرکزی و 16 روستا در بخش کجور است.

کُرد افزود: تاکنون به 9 هزار و 507 واحد مسکونی روستایی وام بهسازی تعلق گرفته است و همچنین تعداد کل پایان کار صادر شده 8 هزار و 643 واحد است.

وی اظهار داشت: تاکنون به 7 هزار و 461 واحد وام قرض‌الحسنه پرداخت شد و به 107 واحد مسکونی برای مستاجران نیز وام ودیعه مسکن پرداخت شد.

این مسئول با اشاره به افتتاح دفاتر نظام فنی روستایی در روستاهای صلاح‌الدین‌کلا و کجور گفت: تعداد کل وام بهسازی مسکن روستایی بخش کجور 3 هزار و 702 نفر و تعداد کل پایان کار صادر شده 3 هزار و 279 واحد است.

وی همچنین درباره تعداد سند صادر شده به واحدهای مسکونی روستایی در نوشهر گفت: 6 هزار و 770 فقره سند تاکنون صادر شده است و تعداد 2 هزار و 300 فقره پرونده نیز در دست اقدام است.

رئیس بنیاد مسکن نوشهر از اجرای طرح هادی در روستای بندپی با مبلمان روستایی خبر داد و افزود: تعداد 42 روستای شهرستان سنددار شدند و تعداد سند صادر شده در بخش کجور نیز یک‌هزار و 316 فقره است. /س

 

برچسب ها: پرداخت ، خسارت ، برف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.