سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر رئیس جمهور آذربایجان به ایران موضوع " کمپاس " شبکه سحر

در پی سفر الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان و دیدار وی با رهبر معظم انقلاب، مهم ترین برنامه سیمای آذری شبکه جهانی سحر به این سفر پرداخت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل ا ز  روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، برنامه گفت و گو محور " کمپاس "(جهت نما) با حضور کریم زارع سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان ابعاد این سفر و جوانب آن را مورد بحث و بررسی قرار داد.

برنامه زنده " کمپاس " برنامه ای است با موضوع تحلیل رخدادهای جمهوری آذربایجان و منطقه قفقاز جنوبی، ایران و جهان که به اطلاع رسانی، تبیین مسایل بین المللی و تنویر افکار عمومی توجه می کند. این برنامه با توجه به موضوع هر قسمت، حول محورهای مرتبط آن تهیه می شود و شامل پخش گزارش و تصاویر مربوط به موضوعف گفت و گوی استودیویی با کارشناس و برقراری ارتباط مستقیم تصویری با کارشناسان خارج از کشور است.

شامگاه چهارشنبه 20 فروردین، برنامه " کمپاس " به اهمیت سفر الهام علی اف به ایران در پی تحولات منطقه و جدایی کریمه از اوکراین، بررسی نقش میانجی گری ایران در حل و فصل مناقشه قره باغ، زمینه های همکاری بین دو کشور، تاکید بر همکاری های منطقه ای و فرامنطقه ای و رویکرد جمهوری آذربایجان به اصل وابستگی متقابل در روابط دو کشور، به عنوان محورهای این برنامه اختصاص یافت.

برنامه " کمپاس " با اجرای غلامرضا صفوی به روی آنتن می رود و قهرمان نورانی تهیه کننده این برنامه زنده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، سحر ، رخداد ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.