سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیمای آذری اخبار سفر رئیس جمهور آذربایجان به ایران را بازتاب می دهد

مدیر سیمای آذری شبکه سحر از پوشش به موقع سفر الهام علی اف به جمهوری اسلامی توسط سیمای متبوعش خبر داد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبکه جهانی سحر، برهان حشمتی، مدیر سیمای آذری شبکه سحر با اشاره به حضور گزارشگر سیمای آذری این شبکه در لحظه ورود الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان به ایران و در طول مراسم استقبال از وی گفت: گزارشگر سیمای آذری از بدو ورود رئیس جمهور جمهوری آذربایجان و هیئت همراه به ایران، نسبت به پوشش خبری دقیق و جامع و تهیه گزارش خبری از جریان رویدادهای این سفر اقدام نموده است.

حشمتی از پرداختن به ابعاد این سفر و دستاوردهای آن در برنامه های هفتگی و گفت و گو محور نیز خبر داد: در سیمای آذری از طریق برنامه کمپاس و سایر برنامه ها با حضور کارشناسان و تحلیل گران مسائل سیاسی به زوایای این سفر خواهیم پرداخت.

وی افزود: ما در بخش های خبری سیمای آذری شبکه سحر به منظور آگاهی مخاطبان آذری به اطلاع رسانی در ارتباط با این سفر نیز اقدام خواهیم نمود.

سیمای آذری شبکه سحر در پوشش خبری و تحلیلی جریان انتخابات ریاست جمهوری در جمهوری آذربایجان نیز حضور فعال و مستمری از خود نشان داد و با توجه به اینکه برنامه "کمپاس"؛ مهم ترین و پربیننده ترین برنامه سیمای آذری این شبکه، به شکل ویژه به موضوعات مربوط به رویداد مزبور پرداخت، نقشی بارز و چشمگیر در اطلاع رسانی در زمینه این موضوع داشت.

سیمای آذری شبکه جهانی سحر ، هم اکنون روزانه 8 و نیم ساعت برای مردم جمهوری آذربایجان و آذری های مقیم سایر نقاط جهان ، به پخش برنامه های متنوع سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... می پردازد و از طریق ماهواره های هات برد، یامال، بدر و اینتل ست دیده می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سیما ، ایران ، شبکه ، سحر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.