سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

مازندران همچنان بدون نماینده در لیگ برتر فوتبال کشور

تیم نساجی مازندران به مقام سومی گروه خود درلیگ دسته اول فوتبال کشور بسنده کرد تا مازندران همچنان بدون نماینده در لیگ برتر فوتبال کشور باقی بماند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ هفته پایانی و بیست وششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان خاتمه پذیرفت و ما حصل تلاش دو نماینده مازندران یکی مقام سومی و دیگری سقوط از لیگ بود.

تیم نساجی مازندران از 24 بازی خود مقابل حریفان در لیگ 10 پیروزی، هفت مساوی، هفت شکست، 27 گل زده، 22 گل خورده و تفاضل پنج موفق به کسب 37 امتیاز شد و پس از تیم های پدیده مشهد و سیاه جامگان مشهد در جایگاه سوم ایستاد، اما با بدشانسی از صعود بازماند.

سایپا شمال که در نیم فصل دوم به پرسپولیس شمال تغییر نام داد به عنوان دیگر نماینده فوتبال مازندران به نتایج خوبی دست نیافت و پس از سه سال فعالیت در لیگ دسته اول فوتبال کشور از این مسابقات سقوط کرد.

تیم پرسپولیس شمال از 24 بازی خود مقابل حریفان چهار پیروزی، هفت مساوی، 13 شکست، 26 گل زده، 42 گل خورده و تفاضل منهای 16 و با 19 امتیاز ضمن قرار گرفتن در رده سیزدهم و انتهای جدول به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط کرد.

پس از پایان لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان تیم پدیده مشهد با 46 امتیاز از گروه اول و نفت مسجد سلیمان با 43 امتیاز از گروه دوم مستقیم به لیگ برتر صعود کردند و تیم های سیاه جامگان مشهد از گروه اول با 45 امتیاز و پیکان قزوین با 40 امتیاز از گروه دوم برای مشخص شدن تیم سوم لیگ برتری به مرحله پلی اف رسیدند.

همچنین تیم های شهرداری یاسوج با 28، الوند همدان با 22 و گهر دورود لرستان با 12 امتیاز از گروه اول و البدر بند کنگ با 25، ابومسلم خراسان با 22 و پرسپولیس شمال با 19 امتیاز از گروه دوم با کسب نتایج ضعیف به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط کردند./س

/انتهای پیام


برچسب ها: مازندران ، بدون ، نماینده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.