سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

آغاز اجرای طرح آمارگیری محصول های کشاورزی در ایلام

رییس اداره آمار و اطلاعات سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام از آغاز اجرای طرح آمار گیری از محصول های کشاورزی استان با ابلاغ وزیر همزمان با دیگر استان های کشور خبرداد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ یحیی فلاحی  با اعلام این خبر گفت: این طرح با تاکید وزیر جهاد کشاورزی و به کارگیری ناظران مزرعه استان اجرا خواهد شد.
بگفته وی هدف از اجرای این طرح با توجه به اهمیت آمار و اطلاعات درست و به روز برای برنامه ریزی های بخش کشاورزی، دسترسی به آمار سالانه سطح و مقدار تولید محصول های کشاورزی استان به تفکیک شهرستان است.
رییس اداره آمار و اطلاعات جهاد کشاورزی  استان ایلام افزود: با توجه به ضرورت و حساسیت این موضوع مدیران شهرستان ها باید با به کارگیری تمامی ظرفیت ها و پایش مستمر، تمهیدهای لازم را به منظور اجرای صحیح و به موقع این طرح فراهم کنند.
فلاحی یادآور شد: نتیجه این طرح پس از داده آمایی و تایید، 25 اردیبهشت آینده به مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت جهاد کشاورزی ارسال خواهد شد.
استان ایلام نزدیک به 220 هزار زمین قابل کشت دارد که عمده محصول های تولیدی آن گندم، جو، ذرت، نخود، چغندرقند، برنج، صیفی و انواع گونه های جالیزی است./
 
 
 
انتهای پیام/س
 
برچسب ها: آمارگیری ، محصول ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.