سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"امیرعبداللهیان" در دیدار کاروان بین‌المللی زائران صلح سوریه:

تروریسم جایی در سوریه و منطقه نخواهد داشت/ مردم فهیم سوریه تصمیم‌گیر نهایی آینده این کشور

معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه با بیان اینکه تروریسم جایی در سوریه و منطقه نخواهد داشت، گفت: کسی نمی‌تواند از بیرون برای مردم فهیم سوریه تصمیم بگیرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ اعضای کاروان بین‌المللی زائران صلح سوریه با "حسین امیرعبداللهیان" معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه دیدار کردند.
 
این کاروان که از ملیت‌های مختلف اروپایی و آسیایی و همچنین فعالانی از کشورمان تشکیل شده است، حامل پیام صلح و دوستی و همچنین کمک‌های بشردوستانه برای مردم سوریه است.
 
کاروان مزبور پس از چند روز حضور در کشورمان و دیدار با برخی مسئولان جمهوری اسلامی ایران، قرار است بزودی عازم دمشق شود.

اعضای این کاروان در دیدار با معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه از تلاش‌ها و مساعدت‌های جمهوری اسلامی ایران به مردم سوریه تقدیر کردند.
 
"امیرعبداللهیان" در این دیدار ضمن تمجید از این ابتکار عمل انسان‌دوستانه کاروان زائران صلح به سوریه، بر ضرورت ارسال کمک‌های انسانی به مردم سوریه و تقویت راه حل سیاسی تاکید کرد.
 
وی با اشاره به حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ابتکار عمل‌های سیاسی، بین‌المللی و منطقه‌ای در ارتباط با سوریه، مردم این کشور را تصمیم‌گیر نهایی نسبت به آینده خویش دانست و تاکید کرد: کسی نمی‌تواند از بیرون برای مردم فهیم سوریه تصمیم بگیرد.

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه ضمن اشاره به تجمع گروه‌های تروریستی از سراسر جهان در سوریه اظهار داشت: همه کشورها وظیفه دارند سوریه را در مبارزه با تروریسم یاری رسانند .

وی در این رابطه خاطر نشان کرد که تروریسم جایی در سوریه و منطقه نخواهد داشت.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.