سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

باید جلوی خام فروشی مواد معدنی گرفته شود

نماینده مردم شهرستانهای سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خواستار جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی شد و از آزاد سازی قیمت سنگ آهن که موجب رانت خواری و واسطه گری توسط عده ای خاص شده، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، شهباز حسن پور در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی افزود : در ایام نوروز استان کرمان رتبه بالای تصادفات را کسب کرد و محورهای گل گهر به سیرجان ، سیرجان به بافت ، بردسیر ، چهارگنبد و پاریز آمار بالای تصادفات را داشتندکه این مهم باید از طریق وزارت راه و شهرسازی برای رفع نقاط حادثه خیز بررسی شود.

وی به وجود جوانان تحصیل کرده وبیکار در سیرجان اشاره و تصریح کرد : وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رفع معضل بیکاری که گریبانگیر مردم است باید چاره اندیشی کند.

حسن پور خطاب به هیات رییسه مجلس گفت : پرداخت وام در بانکها تعطیل شده و کسی هم جوابگوی مردم نیست .

وی از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی هم به دلیل وضع نامناسب بیمارستانهای سیرجان و بردسیر انتقاد کرد و افزود : این بیمارستانها با کمبود تجهیزات پزشکی و پزشک متخصص روبه رو هستند.

حسن پور با تسلیت درگذشت استاد باستانی پاریزی و مرحوم حسین بهشتی یادآور شد : مراسم گرامیداشت استاد باستانی پاریزی روز جمعه22 فروردین در مهدیه سیرجان و زادگاهش شهر پاریز برگزار می شود ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.