سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

سنندج به عنوان مرکز کردهای دنیا باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد

استاندار کردستان از شهر سنندج مرکز استان کردستان به عنوان مرکز تمام کردهای دنیا نام برد و گفت: مسوولان کشور باید نسبت به رفع مشکلات این شهر توجه ویژه ای داشته باشند.

 

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، زاهدی در نشست معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در سنندج گفت: این شهر دارای هویت تاریخی و طبیعی است که باید در مدیریت شهری بر حفظ این دو بافت توجه ویژه شود.

وی به هویت تاریخی و طبیعی شهر سنندج به عنوان دو جاذبه مهم این شهر یاد کرد وافزود: با توجه به بافت فرسوده موجود در این شهر باید در ساماندهی این بافت به هویت تاریخی شهر توجه شود.

وی با تاکید بر حفظ هویت تاریخی شهر سنندج در طرح های عمران شهری، بیان کرد: نباید در ساخت و سازهای جدید بافت تاریخی گم شود و آنگاه با شهری بی هویت مواجه شویم.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود از توجه ویژه مجموعه وزارت کشور به استان کردستان قدردانی کرد و گفت: اگرچه در جریان محدودیت های اعتباری و منابع در سطح کشور هستیم اما انتظار داریم این توجهات روز به روز بیشتر شود.

وی از مسوولان وزارت کشور خواست اولویت در کمک به شهرداری های استان کردستان را به ماشین آلات امدادی و نیازهای اساسی از جمله خودروهای آتش نشانی بدهند.

زاهدی بر ایجاد درآمد پایدار توسط شهرداری ها نیز تاکید کرد و از مسوولان وزارت کشور خواست با اختصاص اعتبارات و امکانات مورد نیاز، مشکلات شهرداری های استان را حل کند./

انتهای پیام/س

برچسب ها: کردها ، دنیا ، مرکز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حامد
۰۱:۵۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
بسیار جالب و دیدنی بود.امید واریم به ملت کرد بیشتر رسیدگی بشه. قشر زحمت کش و مهربانی هستن.